Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Halloween i tivoli

  1. #1
    lillebi Gæst

    Halloween i tivoli

    Vi er næsten lige kommet hjem fra en meget kold tur i tivoli.
    Signe og jeg syntes at det var lidt skuffende i år,men måske er det fordi man hver gang forventer at de skal overgå sig selv fra året før.
    Men det blev til lidt billeder.Bl.a. af en fin påfugl-høne med hendes to kyllinger(hedder det høne og kyllinger når det er påfugle?) som syntes at de skulle dele vores mad.

    Sidst redigeret af hundeuld : 15-10-2010 kl. 21:18

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Dejlige fotos - tak for kigget
    Jeg og et par veninder skød bare genvej gennem Tivoli, for vi skulle til Tøjhusmuseets middelaldermarked her på Kulturnatten, så jeg fik ikke set så meget (men det når jeg da helt sikkert her en af de andre dage). Men det så ud til at der ikke var helt så mange boder, som der plejer at være
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    lillebi Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Dejlige fotos - tak for kigget
    Jeg og et par veninder skød bare genvej gennem Tivoli, for vi skulle til Tøjhusmuseets middelaldermarked her på Kulturnatten, så jeg fik ikke set så meget (men det når jeg da helt sikkert her en af de andre dage). Men det så ud til at der ikke var helt så mange boder, som der plejer at være
    Jeg syntes heller ikke der var så meget som der plejede og vi havde sat næserne lidt op efter at fylde nye ting i vores beholdning, men kom hjem uden noget. Samtidig syntes jeg ikke at der var pyntet op som de har gjort de andre år...alt i alt virkede det lidt tamt, men det var flot det der var.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Jeg syntes heller ikke der var så meget som der plejede og vi havde sat næserne lidt op efter at fylde nye ting i vores beholdning, men kom hjem uden noget. Samtidig syntes jeg ikke at der var pyntet op som de har gjort de andre år...alt i alt virkede det lidt tamt, men det var flot det der var.
    alle efterårsfarverne derinde er jo skønne
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg kan rigtig godt lide figurerne på billederne Dét har de gjort godt! Jeg har ikke selv været til Halloween i Tivoli, men derimod til Jul... Første gang virkede det som det rene slaraffenland - 2. gang var jeg nok sværere at imponere. Så mon ikke også det spiller ind...
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Første gang virkede det som det rene slaraffenland - 2. gang var jeg nok sværere at imponere. Så mon ikke også det spiller ind...
    Jeg tror, at du har ret Zep. Mere vil have mere .
    Så jeg har skam heller ikke tænkt mig at blive væk...hihihi...for jeg æææææææææææææælsger de smukke efterårsfarver, og hele stemningen derinde. (Jeg skulle bare lige "brokke" mig lidt )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •