Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Bethsens 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18

    Bethsens 2010

    Så blev det også min tur til at oprette en tråd med ting og sager jeg har lavet!

    Indtil videre er der kun et par ting jeg har nået siden jeg tilmeldte mig, men dem kommer der da lige et billede af - mit første par håndledsvarmere er jeg lidt stolt af..

    Børne-djævlehuen mangler lige nogle snorer, så kommer der også et lille billede af den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Tak skal I ha'

    De er supervarme, det er i hvert fald helt sikkert. Hehe.

    Nu har jeg også fået lavet en "prototype" til et par børnefutter. Syntes ikke rigtig jeg kunne finde en opskrift jeg lige havde lyst til, så jeg prøvede selv, og her er resultatet.

    Det er nok lidt svært at se dem, da de er sorte, men der sidder et lille bindebånd så skoen bliver på foden, og så har jeg lavet små skridsikre stjerner under futten. Ingen blå mærker her (i hvert fald ikke pga at skoene er glatte )

    Så mangler jeg bare sko nr. 2..
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18
    Jo, jeg mener man kan købe flydende latex også, som man så kan smøre på. Det jeg har brugt "Pebeo Volume Touch Textile", og jeg fandt det ved textilmalingen i Panduro. Tror det kostede 40 kr., og man bruger ikke meget af gangen, så det er

    Udover det, så er jeg blevet færdig med et par ting til - endnu et par håndledsvarmere og en djævlehue, som blev liiige stor nok til det jeg ville have brugt den til. Den ryger nok til varmestuekassen, det kan jo være der er et krisecenter der kan bruge sådan en. :)

    Fortsat god efterårsferie til jer derude!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Oct 2010
    Geografisk sted
    Holbæk
    Indlæg
    18

    Så er der nyt igen

    Så har jeg fået samlet en hel lille bunke ting
    Jeg har haft fingrene i svigermors symaskine, og selvom den drillede mig, lykkedes det da at få lavet to par fine posebukser i str. 2 år ud af noget gammel stof, jeg havde liggende. Jeg tror jeg vil tage dem med til varmestuekassen efter jul, og høre om de kan bruges. Jeg glæder mig i hvert fald til at få gang i symaskinen igen, havde næsten glemt hvordan sådan en skal bruges
    Så er jeg gået i gang med projekt julegave, og i den forbindelse har jeg strikket nogle vanter til min stedfar, som jeg håber han bliver glad for. De har jeg ikke lige noget billede af, men de er samme model som dem jeg har smidt i luffemarathon-tråden. :) Derudover har jeg kastet mig ud i strømper på 2 pinde jf opskriften herinde - her er det et par i ca. str. 35. Jeg synes selv de blev ret gode. Det sidste billede er en lille hue, ca. str. 8-10 år, også til varmestuen.

    Det var alt for mig for denne gang.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •