Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: Rester rester rester

  1. #11
    nette strik Gæst
    Hej Lene det er bare en trænnings sag. Jo ofter jo bedre og nemmere, bliver det. Som alt her i livet, øvelse gør mester, eller vaner danner vaner,

    Det var bare et forslag, til dem der ikke synes, det er sjovt at hæfte ender,
    ved de storre dominostrik, kunne jeg slet ikke overskue at skulle hæfte ender,1631513_290.jpg

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Orv det er bare fllot det tæppe

    33.jpgNu har jeg fået et sæt færdig mere
    Bundet godt sammen 66.jpgpå Depotet med det i eftermiddag
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Birgitma Gæst
    Jeg syndes det er nogle store "rester" i har, når jeg skriver at jeg har mange rester så er det sådan nogle her.

    Og de er svære at bruge til andet end striber jeg kan da aldrig få hele ting af dem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    ehm er der en måde man kan vende den tekst på...
    vil rigtig gerne lære at hæfte på den måde, men det er vildt svært at læse...
    knus lykke

  5. #15
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg syndes det er nogle store "rester" i har, når jeg skriver at jeg har mange rester så er det sådan nogle her.

    Og de er svære at bruge til andet end striber jeg kan da aldrig få hele ting af dem.
    Ha ha Birgitma ...... - du skal bare have mange flere rester

    Du skal ikke være ked af du ikke kan få hele sæt.
    Brug resterne til et halstøklæde, så kan det være der på 'dit' depot er en hue der matcher, og så kan din tovholder jo bare parre dem.

    Eller sæt de lyserøde nuancer sammen til en hue.
    Eller bare et par enkelte rækker i en ensfarvet hue.

    Der er frit slag i bolledejen og restekurven.

    Hav en rigtig god weekend.

  6. #16
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    ehm er der en måde man kan vende den tekst på...
    vil rigtig gerne lære at hæfte på den måde, men det er vildt svært at læse...
    Jeg ville udskrive siden ;-) det er nemmere at folde et stykke papir end en pc også selv de små minipc'er.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Jeg ville udskrive siden ;-) det er nemmere at folde et stykke papir end en pc også selv de små minipc'er.
    selvfølgelig... så må jeg en tur på biblioteket... tak
    knus lykke

  8. #18
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg syndes det er nogle store "rester" i har, når jeg skriver at jeg har mange rester så er det sådan nogle her.

    Og de er svære at bruge til andet end striber jeg kan da aldrig få hele ting af dem.
    Jeg må give dig ret - i min termologi er kun alt under ½ ngl garn rester.

    Til gengæld kan jeg sagtens finde på at bruge mine rester sammen med et nyt ngl eller 2 for at binde resterne sammen til noget eks.v. noget domino eller rillestrik. Har lavet flere huer på den måde til alle ungerne i familien og vennekredsen.

  9. #19
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    ehm er der en måde man kan vende den tekst på...
    vil rigtig gerne lære at hæfte på den måde, men det er vildt svært at læse...
    Lykketrold - i printerudskrivningen kan du et eller andet sted vælge "liggende" i stedet for "stående". Og det er ikke dig der skal ligge eller stå, men udskriften på papiret.

  10. #20
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Lykketrold - i printerudskrivningen kan du et eller andet sted vælge "liggende" i stedet for "stående". Og det er ikke dig der skal ligge eller stå, men udskriften på papiret.
    det er en pdf fil såvidt jeg erindrer så den kan ikke vendes eller ændres sådan bare lige.

    Bare tryk på udskriv på bibloens maskine du. Jeg ved du kan det

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •