Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Gæt og GRIN gættetSå er låget taget af, rigtig gættet. # 35.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    ai hvor godt nette er det mon sådan at jeg kunne få en kopi af opskriften? kan se du har lavet en med lidt lakridskonfekt på også.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  2. #32
    lis ai Gæst
    Sjovt og fantasifuld Nettestrik af for dig.

  3. #33
    Tina Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser



    Flot gættet Tina.
    Det er rigtig.
    Jeg var så træt af at kaffekanden altid havde en sort streg, og dryppede på dugen, så en dag en herre kom med kaffe på slipse spidsen,(den havde været i koppen,) kom ideen.
    Vedhæftet fil 47825

    Vedhæftet fil 47826

    Vedhæftet fil 47827
    Til rødvins flasken,

    Vedhæftet fil 47828
    Pynt på ur. med magnet.på limmet velcrobånd.
    Vedhæftet fil 47829

    Vedhæftet fil 47830
    Slipsen var den første jeg hæklede, der har den ulempe at den kommer i koppen, når man skænker kaffen, den har så fået dobbelt klæbende tape. så er det problem også løst.
    Så den er omlavet til kande halssedisse model. Hækl en strimmel ca 2 cm,bredt. Kaffekandes hals mål stramt målt + 1,5 cm til overlap, sæt velcrobånd på enderne så den kan lukkes, lav den i garn der kan vaskes i vaske maskine, for det skal den engang i mellem.
    Jeg limer pynt på med limpistol. tager begge ender tråd med under, så er jeg fri for at hæfte ender, limmen kan også tåle vask. Velcrobånd på pynte genstanden, og på slipsen, så kan det skiftes ud efter årtid/højtid-Humør. Flag til fødselsdag og fest, lakrids til hverdag osv.

    Sådan en burde det være lovpligtigt at en kaffe kande skulle have.
    Den kan selvfølgelig også strikket, brug mørkt garn det er mest praktisk,
    Jeg har også lavet en til rødvins flasker.

    Jeg er super glad for den.

    Dem skal der laves mange af.

    Ja en super julegave, og billig,nem og hurtigt at lave,

    Hilsen Nette.
    Ha ha - hvad har jeg vundet ?

  4. #34
    nette strik Gæst

    Kan også være en slil skål.

    [QUOTE=bubbihund;247077]Aaaaaaj hvor er den bare sød den sukkerskål

    Og ja, man kunne jo sagtens lave den i en større udgave, så der kunne være guf i den til børnene der ringer på og "trick or treater"
    Skålen er så stor at der kan være 25 stk ikke fedende lakrids konfekt i den.græskar slik 004.jpg

  5. #35
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    ai hvor godt nette er det mon sådan at jeg kunne få en kopi af opskriften? kan se du har lavet en med lidt lakridskonfekt på også.
    Hej Nattrold.
    En kopi kan du ikke få, da det kun ligger i mit hoved.

    HALSE DISSE.
    Hækl en strimmel ca 2 cm,bredt. Kaffekandes hals mål stramt målt + 1,5 cm til overlap, sæt velcrobånd på enderne,eller tryklås, så den kan lukkes, lav den i garn der kan vaskes i vaske maskine, for det skal den engang i mellem. OM MAN VIL HAVE PYNT PÅ ER JO EN SMAGS SAG.
    Jeg limer pynt på med limpistol. tager begge ender tråd med under, så er jeg fri for at hæfte ender, limmen kan også tåle vask. Du kan også limme en lille firkant velcrobånd på halse dissen, så kan du skifte pyntet ud.Efter hverdag og fest.
    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...akrids+konfekt Lakrids konfekten ligger der.
    Termokanden 001.jpg

    Termokanden 008.jpg

    Mariehøneen limmes 003.jpg
    Termokandens mål jo forskelligt, så jeg kan ikke skrive maske antal, du slår masker op efter det du har mål i cm,
    DEN KAN JO OGSÅ STRIKKES; det er hvad man er til. Husk blot en mørk farve garn, sort el. brun, den bliver jo fyldt med kaffe med tiden. DEN SKAL SIDDE STRAMT.

    Den får lov at blive på min kanden forevigt. ellers laver jeg en ny.
    DET ER NEMLIG NOGET DER DU ÈR.

    Håber det er forklarring nok til gid, eller henvend dig igen,

    Hilsen og god kreativ dag,
    Nette.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hej Nattrold.
    En kopi kan du ikke få, da det kun ligger i mit hoved.

    HALSE DISSE.
    Hækl en strimmel ca 2 cm,bredt. Kaffekandes hals mål stramt målt + 1,5 cm til overlap, sæt velcrobånd på enderne,eller tryklås, så den kan lukkes, lav den i garn der kan vaskes i vaske maskine, for det skal den engang i mellem. OM MAN VIL HAVE PYNT PÅ ER JO EN SMAGS SAG.
    Jeg limer pynt på med limpistol. tager begge ender tråd med under, så er jeg fri for at hæfte ender, limmen kan også tåle vask. Du kan også limme en lille firkant velcrobånd på halse dissen, så kan du skifte pyntet ud.Efter hverdag og fest.
    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...akrids+konfekt Lakrids konfekten ligger der.
    Termokanden 001.jpg

    Termokanden 008.jpg

    Mariehøneen limmes 003.jpg
    Termokandens mål jo forskelligt, så jeg kan ikke skrive maske antal, du slår masker op efter det du har mål i cm,
    DEN KAN JO OGSÅ STRIKKES; det er hvad man er til. Husk blot en mørk farve garn, sort el. brun, den bliver jo fyldt med kaffe med tiden,

    Den får lov at blive på min kanden forevigt. ellers laver jeg en ny.
    DET ER NEMLIG NOGET DER DU ÈR.

    Håber det er forklarring nok til gid, eller henvend dig igen,

    Hilsen og god kreativ dag,
    Nette.
    Det er godt nok smart.
    Varmt Knus & Kram.


Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •