Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Har I nogle forslag?

  1. #1
    Elise Gæst

    Spørgsmål Har I nogle forslag?

    Jeg vil have syet nogle småting i julestof - det skal være noget der er hurtigt at sy - og jeg har mange små rester - har tænkt på at sy nogle blokke med crazy patchwork og sy dem udenpå nogle gaveposer af forskelligt julestof.
    Men har I andre gode ideer? Der plejer at komme rigtig mange fantasifulde og gode tanker, når man spørger her inde på Rokken - det synes jeg bare er SÅ fantastisk ved det her forum....

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hvad med små hjerter og kræmmerhus - det er supernemt. Du kan også sy dine crazyblokke og så sy buer på til større hjerter til eks. v. juleposten eller kalender.
    Du kan også bruge dine crazyblokke til en kant i den ene side af en dækkeserviet - det er kun fantasien der sætter grænser i PW verdenen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73

    Smiler

    Hej

    Du kan måske sy nogle helt enkle hjerter. To aflange stykker karton med "rundinger" (hjerteform!) i hver ende beklædes med stof, hvert stykke foldes på midten og de to hjertedele stikkes ind i hinanden og syes sammen i rundingerne. Man kan snildt lave en snes hjerter på en aften!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •