Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Jubiiiiiiiii det lykkedes

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397

    Jubiiiiiiiii det lykkedes

    Jeg var SÅ tæt på at gi' fortabt og be' om jeres hjælp, - men jeg løste problemet alene. Succes.

    Forklaring følger.

    Jeg har jo en Pfaff Creative 2124 med tilhørende 3D embroidery system. På vores gamle computer brugte jeg det rigtig meget, men efter vi fik ny computer sidste forår, er det ikke lykkedes mig at få det installeret rigtigt. Det vil sige det er den forb..... dongle som har drillet.
    Det har ikke rigtig været et kæmpe problem, for jeg har ikke syet ret meget det sidste 1½ års tid, fordi vi (min mand) har været i gang med at lave et perfekt sy-/hobbyrum til alle mine ting og projekter. Men nu er det faktisk ved at være ca. ½ år siden at vi blev færdige med rummet, så jeg har flere gange tænkt, at nu skulle jeg altså snart til at få set på det system. I går aftes lovede jeg så at designe et logo til nogle t-shirts, som Freya og nogle af hendes klassekammerater skal bruge (de er med i noget som hedder First Lego League). Så jeg satte mig ved skærmen i morges og kæmpede mig igennem - og nu kører det. YES!!!
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    jeg glæder mig til at se billeder af de fine t-shirts
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397

    Ris til egen r..

    Måske skulle jeg lige ha' slået koldt vand i blodet, inden jeg glædede mig for tidligt. Problem: Jeg skal jo også ha' tilkoblet min creative smart card station, og den bliver ved med at efterlyse en driver. Jeg kan huske et lignende problem, da jeg i sin tid (for mange år siden) installerede den første gang. Den gang af-installerede jeg det hele et par gange og så virkede det til sidst. Men lige nu er jeg på temmelig par bund, så har I nogle gode råd at dele ud af - så kom endelig med dem.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  4. #4
    Inger1 Gæst
    Du skulle gerne finde denne driver inde på Husqvarnas hjemmeside...og når det er længe siden du har brugt det er der nok også nogle opdateringer du mangler.

    Inger

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Du skulle gerne finde denne driver inde på Husqvarnas hjemmeside...og når det er længe siden du har brugt det er der nok også nogle opdateringer du mangler.

    Inger
    Hej Inger
    Hvorfor Husqvarnas hjemmeside når det er en Pfaff-maskine? Da jeg i formiddags endelig fik installeret 3D, var jeg inde og lave de opdateringer som var kommet "siden sidst". Har du en idé om hvad det kan være for en opdatering jeg mangler?
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397

    Hjælp jeg er desperat

    Jeg ta'r lige tråden op igen for at høre om der er nogen derude som har et forslag til, hvad jeg skal gøre for at opnå forbindelse mellem min kortlæser og computeren.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  7. #7
    Esseline Gæst
    Har du tjekket om der er en nyere driver på Pfaffs hjemmeside? Tjekket at alle kabler sidder rigtigt og ikke er skadede?

    Fandt de nyeste driver på Pfaffs hjemmeside til dig http://www.vsmsoftware.net/Registration/3D/Updates.htm

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Hej Pia

    Ligger den driver du mangler ikke på den CD som dit program ligger på ?

    Jeg har et par gange måtte sætte cd´en med 4D på for at få driveren installeret igen !
    Det kunne tænkes at det kunne løse problemet

    Hilsen

    marianne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af Esseline Se meddelelser
    Har du tjekket om der er en nyere driver på Pfaffs hjemmeside? Tjekket at alle kabler sidder rigtigt og ikke er skadede?

    Fandt de nyeste driver på Pfaffs hjemmeside til dig http://www.vsmsoftware.net/Registration/3D/Updates.htm
    Kablet er chekket + de nyeste drivere installeret = stadig ingen forbindelse
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af M-broderiting Se meddelelser
    Hej Pia

    Ligger den driver du mangler ikke på den CD som dit program ligger på ?

    Jeg har et par gange måtte sætte cd´en med 4D på for at få driveren installeret igen !
    Det kunne tænkes at det kunne løse problemet

    Hilsen

    marianne
    Jo driveren til min creative smart card station ligger på CDen med 3D File Assistant, men computeren finder den bare ikke.
    Jeg har afinstalleret hele "piv-tøjet" én gang og installeret det igen uden resultat. Jeg forsøger nok igen i morgen - lige nu er jeg bare træt og irriteret over at det ikke bare kører.
    I sin tid tror jeg faktisk også at jeg et par gange måtte afinstallere og derefter installere inden det endelig virkede. Man er bare så tæt på at opgive, når det sådan driller.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •