Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: korte strømpe pinde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338

    korte strømpe pinde

    iiiiiiiiiiiiiiihhhhh. nu har jeg brugt over 1 time på at finde en tråd a.n.g. korte strømpepinde, syntes at kunne huske de også blev kaldt luffe pinde , har i dag spurgt i begge garnbutikker her på øen, de har aldrig hørt om det og så på mig som om jeg var *187*
    så......... husker jeg forkert???
    og hvis ikke, hvor kan jeg købe dem...
    knus lykke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    18 Mar 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    98
    Jeg tror, det er handske-pinde du skal søge på. Mine er købt hos Sommerfuglen, men der er også andre steder de kan købes.

    God jagt.

  3. #3
    lillebi Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    iiiiiiiiiiiiiiihhhhh. nu har jeg brugt over 1 time på at finde en tråd a.n.g. korte strømpepinde, syntes at kunne huske de også blev kaldt luffe pinde , har i dag spurgt i begge garnbutikker her på øen, de har aldrig hørt om det og så på mig som om jeg var *187*
    så......... husker jeg forkert???
    og hvis ikke, hvor kan jeg købe dem...
    Prøv at sende en pm till Jannie, Jeg købte mine hos hende,men jeg ved ikke om hun stadig er forhandler

  4. #4
    Rysse Gæst

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser

    Tak for netop denne henvisning - min egen garn- og pindepusher (Sys Fredens) har ikke de små mere - og jeg troede de var ved at udgå, så det var bare
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg har for et stykke tid siden købt disse pinde, og jeg kan ikke forliges med dem. De er simpelthen for korte og enden stikker mig inde i hånden, men smag og behag er jo nok forskellig.
    Knus Rita

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Jeg har for et stykke tid siden købt disse pinde, og jeg kan ikke forliges med dem. De er simpelthen for korte og enden stikker mig inde i hånden, men smag og behag er jo nok forskellig.
    Tja - KnitPic spidserne er godt nok mere spidse end f.eks spidser i rosentræ - jeg har kun nogle 2 ere i træ, men vil gerne have flere i andre tykkelser, så man ikke skal sidde og svinge med pindene, når man laver små arbejder. Jeg har KnitPics wire+spids system - og her er det fint med de spidse spidser - det må jeg lige finde ud af - inden jeg bestiller - tak for oplysningen Rita
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  8. #8
    flasch4 Gæst
    vores lokale garnbutik har dem
    i alle størrelser
    det er teddy shop 8410 rønde som også har garnforretning
    jeg finder lige hendes telefonnummer
    her kommer det
    Helen Rübner-Petersen
    Smouenvej 18 - DK 8410 Rønde
    Tlf +45 86372930 - Fax +45 86372935

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har engang set én sidde og strikke en sok på en meget lille, tynd, kort rundpind. Selve wiren var vist ikke mere end ca. 10 - 12 cm.

    De korte strømpepinde, er det dem, nogle mennesker bruger til at strikke dominostrik på? Jeg bruger gerne et par almindelige strømpepinde eller en rundpind, når jeg strikker dominostrik.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    jeg tror man især bruger dem, når man skal strikke fingre på handsker - og så når man strikker små væsener -
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •