Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 33

Emner: Zep's Halloween 2010

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    efter at have set din forberedelser,er jeg slet ikke i tvivl om at det nok skal blive alletiders uhhhhhhhhhhyggeligeeeeeeeeeeeeog alletiders festdag den lille Viktoria får sig på Lørdag
    Rigtig god dag til jer alle
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    feeeeeeeeeeeeeed skattekiste!!!!

    Mht heksen, kan hun så ikke hænge i et satinbånd/gaveånd? For så behøver du ikke banke søm i døren. Så kan du bare klistre hende fast med gaffa - GAFFA ER DIN VEN!! hi hi hi

    Og RIGTIG GOD FEST IMORGEN!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Taaaaaaaak skal I have

    Gaffa - ja selvfølgelig (på skjulte steder, for døren er hvid). Men jeg når det næppe... Om lidt tager jeg til drømmeland. Men inden kan I lige se Græskarslænget, som jeg netop har lagt sidste hånd på. Så må vi se, om der kommer flere ansigte på imorgen eller ej
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sig nærmer tiden...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Uha spøgelset er altså uhyggeligt har jeg fået at vide
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa hvor ser det bare fantastisk ud!!!!

    (Og jeg ville skisme heller ikke turde gå ud til det spøjelse )
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Du er bare så sej Zep .sikke en kreativ og mindværdig dag du har skabt..den skal nok blive husket meeeeget længe

  8. #18
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Sig nærmer tiden...
    nøj hvor ser det godt nok uhyggeligt ud og meget spændende på en gang godt lavet og fundet på denne aften vil huskes i mange år frem i tiden er jeg sikker på

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange tak, skal I have Og nu, hvor jeg har fred og ro og ingen hastværk, så får I lidt flere ord på (familien er stadig ikke i live) Allerførst en kæmpe tak til Halloweenmor, Bubbihund og Heddimor! Uden jeres inspiration, havde det ikke blevet halvt så godt!!

    Igår eftermiddags, hvor jeg gik og forvandlede stuen, blev der sat "halloweendiskomusik" på cd'en, en masse forskellige numre, som en yderst hjælpsom person havde hjulpet mig til at have som overraskelse til i aftes - at tøzerne så hellere ville se Isa's Steps på fjerneren og lege gemmeleg, som de plejer til filmaften, det siger vist mere om dem. Julemor her fik ihvertfald skrålet og indimellem også rørt bentøjet mere end vanligt og måtte standse sig selv for ikke at komme til at lugte af sved... Denne cd skal vist bruges til motion her fremover - nøj, hvor er jeg glad for den! Håber også naboerne nød "Rabalderstræde" for fuld udblæsning, mens jeg luftede ud

    Nå men jeg fik klædt møblerne på i hvide og grønne gevandter - lagner, stofstykke og duge... Og så hentede jeg pigernes "sengehimmel", som ikke bliver brugt så meget mere. De er af sådan noget undergardinstofagtigt noget. Den ene blev hængt over fjernsynet - den anden i midten af stuen. Jeg ærgrede mig lidt over, at jeg ikke havde noget spindelvæv og kryb til stuen. Men hvad jeg ikke vidste var, at sengehimlen midt i stuen faktisk var et spindelvæv, man kunne sidde indeni - så der blev jeg klogere i aftes

    Bordet blev udvidet til 10 og den nye voksdug, jeg fik til kr. 75,- forleden (og er rigtig glad for), rakte lige til hele længden. Borddækningen skulle fødselaren selv stå for - og spøgelseskrus havde hun selv gjort klar. Da hun kom hjem igen efter at have redet på sin pony, var hun helt himmelfalden over "indpakningen" af stuen - "Hvor er det bare vildt sejt mor". Ja hun stod i flere minutter og kiggede rundt og sagde det samme flere gange Større ros kan man næppe indkassere fra børn idag!

    Eller kan man?! Nu kommer vi til gespenstet i badeværelset... Jeg bruger ikke en trappestige en anden gang - tror det er nemmere at lede den gamle juletræsfod op. Især fordi jeg havde glemt at putte plast om bagbenene, så det gav lidt af en krig at frigøre det. Og samtidig var det noget skidt, at der var plast fortil... Det lyder nok lidt underligt. Men når det skal tørre, det klisterværk, så går det enormt langsomt, når luften ikke kan cirkulere under og igennem. Derfor endte det faktisk med, at jeg trak spøgelset over en vasketøjskurv (iklædt en sort sæk) for at det kunne holde sig oprejst... Og en anden gang, så skal jeg have hegnstråd hjemme til armene. Jeg brugte kyllingtråd(net) jeg havde liggende, iklædt staniol og plast og det havde svært ved at holde armene oppe under vægten af stof og våd klister. Og en anden gang håber jeg at kunne starte i meget bedre tid, så jeg kan "modellere" det over 4-5 gange istedet for kun 2 med mellemtørringer.

    Menmen det spøgelse af stof og klister er noget af det mest skræmmende i denne verden, hvis jeg skal tro flere af de unge damer. De kom helt uopfordrede og beklagede sig over, at det altså var meget uhyggeligt at sidde på wc'et, når det kiggede på dem - og det kunne de altså ikke lide (håber ikke, de har haft mareridt). Jeg havde understreget stemningen ved at hænge en lanterne op med 2 fyrfadslys. Og det gør en forskel i fremtoningen sammen med sort underlag (opskåret plastsæk) og visne blade. Men jeg blev først for alvor klar over mine uhyggelige evner, da de senere talte om film De selvsamme og flere andre var helt syyyyge efter at se filmen "Fredag den 13." (hvilket de selvfølgelig ikke måtte for forældrene) og iø så overtroiske, at de på sådan en fredag absolut ikke ville være alene hjem. WOUW mit gespenst slår en af de værste skrækfilm Gad vidst, om de nu heller ikke må komme her igen, fordi jeg er for uhyggelig...

    Skattejagt havde vi også. Jeg lavede den sammen med fødselsdagsbarnet. Hun ville ikke have opgaver på ruten, så det var vel nærmest et orienteringsløb. Jeg havde ellers sat næsen op efter at lave hjerne og tarme i en kasse og øjne af bordtennisbolde ala Bubbihund. Men der blev sat poster op ledsaget af plastspøgelser ala Heddimor og så satte jeg levende lys ved hver post. Jagten blev afviklet efter solnedgang - og nogle var lidt skræmte af mørket, selvom de gik i samlet flok og med lommelygte. Men spøgelsesslikposerne vakte da ihvertfald begejstring.

    Gemalen "sprøjtede" pizzaer ud af ovnen og ind i stuen, hvor de åd (og idag har vi nem mad). Fødselaren ville ikke have ulækker aftensmad Efter skattejagten var der lagkage, som fødselaren selv havde lavet med banan og jordbærmarmelade sammen med vanillacreme i lagene og glasur på toppen. Og så havde hun bagt æbleskiver dagen før, som jeg varmede. Øjenæbleskiverne var ikke så fristende for damerne, men de lune strøg meget hurtigt. Lagkage har vi også til idag. Og jeg er ret sikker på, at ingen gik sultne hjem igår! Som drikkelse var der rød, grøn og orange saft samt vand til en enkelt, der ikke bryder sig om saft (og sodavand).

    Der blev også trukket spil frem i løbet af aftenen (ligesom de gør til filmaften her), så en anden gang, vil jeg nok satse på at finde et spændende nyt spil som underholdning
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da fest Zep hvilken vidunderlig dag du der har lavet ja for hele familien og ikke mindst fødselsdagsbarnet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •