Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 33

Emner: Zep's Halloween 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Zep's Halloween 2010

    Her i huset, synes vi, det er skæg og ballade med Halloween. Ligesom til jul, så er det bl.a. sjov at lave pynt og sætte op. På lørdag skal der holdes fødselsdagsfest for Viktoria, som (mandag) fylder 10 år. Og temaet var hun slet ikke i tvivl om

    Inspireret af tråden med Halloween links, har vi lavet en del klippe-klister af udprintede (gratis) figurark. Og idag har jeg været igang med første omgang af gespenstet til badeværelset, som Heddimor fik fristet mig til. Det står nu og tørrer, mens jeg knokler rundt med andre ting og så ser jeg, hvor det fører hen efterhånden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Rysse Gæst
    UHA det ser uhyggeligt spændende ud.

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    Altså hvor spændende, jeg er spændt på om der kommer flere ting til uhuuu

  4. #4
    lillebi Gæst
    Glæder mig til at se hvad der dukker op, Zep og jeg er vildt spændt på det spøgelse

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    og atter
    Hold da op det ser spændende ud alt det i har lavet.. kirkegård og jeg skal komme efter dig m.m ..i har dælme været flittige..totalt fedt

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    det ser da bare rigtigt godt ud det spøgelse!!!!!!! Det kan da ikke blive andet end en fantastisk fest!!! Glæder mig til at se fotos, og høre reaktionerne fra gæsterne
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mange tak skal I have Jeg har her til aften kæmpet mig igennem det sidste oprydning/rengøring inden. Så imorgen skal vi videre med de sjove forberedelser til lørdag Jeg kunne vildt godt tænke mig at lave en heks, der er fløjet ind i døren Men nu må vi se, om tiden slår til. Jeg aner heller ikke rigtig, hvordan jeg skal sætte "hende" fast, for iflg. gemalen må man ikke sætte søm eller skruer i... Nå den idé må nok udsættes til en anden gang.
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Mens fødselaren var i skole, "sneg" jeg mig til at få lavet slikposer til skattekisten Det blev til en kistefuld spøgelser... Jeg har brugt alm. små fryseposer, snurret dem rundt ca. på midten for at "lukke", vendt vrangen ud på den øverste del af posen, så den ligger som et skørt udover delen med slik i. Så er en slikkepind lagt ca. på snurrepunktet og en serviet udover med bånd om "halsen" på spøgelset og til sidst tegnet "ansigt".

    Hun kommer hjem om 10 minutter, så jeg skynder mig lige at vise jer resultatet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Uhhhhhh hvor ser det dejligt uhyggeligt ud
    Jeg glæder mig til at høre mere om festen.
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Super super duper

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •