Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: overtræk til moppen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141

    overtræk til moppen

    ja så har man set det med,her går man i dyre domme og køber mopper til sin gulvvasker,og når det hele tiden har været så indlysende,at man da naturligvis skal lave dem selv
    Se lige det link her:http://www.favecrafts.com/Kitchen-Cr...rochet-Pattern
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Det er da vildt hvad folk går rundt og finder på
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    22 Jun 2008
    Geografisk sted
    8260 Viby J.
    Indlæg
    126
    Det er en god ide.
    Tænk jer ale disse farvestrålende overtræk i restegarn.
    Så bliver man da i godt humør når der skal gøres rent.
    Hvis du tænker positive tanker, vil du også skabe positive vibrationer, og det vil hurtigt brede sig til dine omgivelser.

  4. #4
    nette strik Gæst
    Ja hvad folk ikke finder på, super ide. Jeg har set at aflagt sengetøj er blevet syet om til samme bruge, Ja det er da krise tider vi er i, selvom Lars Løkke i hans åbningstale kl.12 ellers lige har fortalt os at nu går det fremad.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    ja, jeg har stødt på dem flere steder, men jeg ville nok ikke kunne få mig selv til at bruge dem. At vaske beskidt gulv med noget jeg har siddet og slidt med...nej nej nej
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    ja, jeg har stødt på dem flere steder, men jeg ville nok ikke kunne få mig selv til at bruge dem. At vaske beskidt gulv med noget jeg har siddet og slidt med...nej nej nej
    Jammen -Jammen Kære Bubbihund har du selv sådan et moppesystem og kender du priserne på et nyt moppeovertræk?og så kender prisen på et bundt garn(som du måske allerede har liggende og købt billigt,og tanken var-måske får jeg brug for det engang,og ja altså det stadig ligger der) ja så må jeg nok sige hvad jeg selv ville gøre,og ja hvem ved måske ovenikøbet glæde mig over hvor smart og flot min moppe var blevet.Husk nu ingen kritik,men bare økonomiske overvejelserfra min side af
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    ja, jeg har stødt på dem flere steder, men jeg ville nok ikke kunne få mig selv til at bruge dem. At vaske beskidt gulv med noget jeg har siddet og slidt med...nej nej nej
    'Det ville jeg heller ikke kunne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    Jammen -Jammen Kære Bubbihund har du selv sådan et moppesystem og kender du priserne på et nyt moppeovertræk?og så kender prisen på et bundt garn(som du måske allerede har liggende og købt billigt,og tanken var-måske får jeg brug for det engang,og ja altså det stadig ligger der) ja så må jeg nok sige hvad jeg selv ville gøre,og ja hvem ved måske ovenikøbet glæde mig over hvor smart og flot min moppe var blevet.Husk nu ingen kritik,men bare økonomiske overvejelserfra min side af
    Hi hi...nånej, det kan der jo godt være en pointe i Jeg kender gudskelov ikke priserne på sådan nogle moppe-dyr, bruger en ganske almindelig gulvklud , men kunne sagtens forestille mig, at det var nogle pebrede priser
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Det er da ginialt med en hjemmelavet moppe dims og den holder med garenti meget længer end de færdikøbte selv hækler jeg både karklude og gulvklude og de holder bare super længe og så kan de laves som man selv har lyst til om de er i rester eller sjove mønstre der skal prøves af er jo hip som hap og så kan det bruges

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    Jeg prøver at "oprette" mig på siden for at få lov til at kigge.......
    Men jeg kan bare ikke lige huske, hvad "zipkode" er for noget........?
    fra Tove

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •