Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Grydelapper = kryds og bollespil.OPSKRIFT OG NYE BILLEDER.8-10.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Super ide´ og det er jo et HERLIGT spil :o)

    .... er dog ikke helt tryg ved, at I ventede på at MANDEN skulle serveres ... fnis fnis

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Holdaop en hammer god ide, selvfølgelig skal det være sjovt at vente mens maden bliver færdig helt ginialt, ja du må have gang i en opskrift til os så vi også kan lege med i køkkenet
    Må man godt have lov at spørge Nette-strik om hvordan manden blev serveret(tak for ideen).....og tak for grinet, Søde Nette!!!

  3. #13
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Nu er jeg her igen med mine barnlige/fjollede ideèr der fiser rundt i hovedt på mig. gid man havde mere tid til at lege/hækle - strikke.
    Man siger jo at LEG forlænger livet, så vi leger meget her i husset.

    Denne ide kom en aften, hvor vi ventede på at manden skulle serveres, vi spillede kryds og blle på papir. og så var ideèn pludselig født i mit hoved. Kunne næsten ikke vente med at komme hjem for at hækle dem.

    Dette er en prototybe, laver en lidt pænere udgave senere, ideèn skal nok komme.

    Kryds og bolle er forsynet med magnet bånd, så de kan hænge på evt. køleskabet, klar til brug. Vedhæftet fil 47602
    Hilsen Nette.
    Så er vi klar til nyt spil. Vedhæftet fil 47605

    Husk at lege dig igennem livet.

    Rigtig god ide men håber nu det kun var maden der blev serveret ;-)))))

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Hold da op, den er da rigtig genial.... En god mandelgave, nu vi nærmere os den tid på året!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa....fantastisk idé!!!!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af 2ve2ve Se meddelelser
    Må man godt have lov at spørge Nette-strik om hvordan manden blev serveret(tak for ideen).....og tak for grinet, Søde Nette!!!
    UPS... nu må jeg hellere gå til bekendelse,

    det var på arbejde i kro køkken, vi ventede på at serveringen,blev færdig med at skænke vin m.m det er ofte nogle trælse minuter, indtil vi kan begynde på opfyldningen af varm mad. så er det godt at holde nerverne i ro med et spil der kan smides, en lap papir og 2 blyanter har været det brugte.

  7. #17
    Birgitma Gæst
    Rigtig sjove grydelapper.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    ja altså for en god ideog så få den lige før at-jeg citerer:manden skulle serveresk l u k
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    UPS... nu må jeg hellere gå til bekendelse,

    det var på arbejde i kro køkken, vi ventede på at serveringen,blev færdig med at skænke vin m.m det er ofte nogle trælse minuter, indtil vi kan begynde på opfyldningen af varm mad. så er det godt at holde nerverne i ro med et spil der kan smides, en lap papir og 2 blyanter har været det brugte.

    Og nu har jeg sat disse kryds og bolle grydelapper af som julegaver til de unge fløse, der lige er flyttet hjemmefra... Nette Strik, er det sådan at du vil udgive opskriften?

    (Ps. jeg kan jo sætte et lille mærke med Nette strik på )
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  10. #20
    jannie Gæst
    ja jeg har fundet garn frem og skal da helt klart lave disse sjove og flotte grydelapper Sikke en fed ide

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •