Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Mine små engle. mønster.REDIGERET# 23 opskriftFÆRDIG: til vinger nyt billed

  1. #1
    nette strik Gæst

    Mine små engle. mønster.REDIGERET# 23 opskriftFÆRDIG: til vinger nyt billed

    Efter at jeg havde læst MissScarlett tråd,om mangler en god ide, til hvad servietringe kan bruges til, fandt jeg mine frem af skuffen, det har jo ikke været in de sidste 25 år at bruge dem.

    Har igen leget lidt med nålen og dette er resultatet indtil nu, da jeg har 24 stk servietringe, kan der jo komme flere til inden jul. Den lille stående er nok den jeg synes er blevet bedst, dog kan jeg ikke rigtig bestemme mig for om de skal have ansigt el. ej.Hvad mener I ????????
    Ellers synes jeg de er okay,
    Den lille stående er 7 cm høj. de andre 14 - 16 cm. kan ligge eller hænge.
    Hæklet engle 030.jpg

    Hæklet engle 033.jpg

    Hæklet engle 039.jpg

    Hæklet engle 041.jpg Denne har jeg skrevet opskrift ned.

    Jeg Har fået mine servietring af min afdøde mormor for mere en 30 år siden, ville ikke at de på nogen måde skulle blive beskadigt af at lave dem om, på denne måde kan jeg når som helst klippe englen af igen, og har stadig de gamle servietringe, de har stor betydning for mig.
    Sidst redigeret af nette strik : 03-10-2010 kl. 22:06 Årsag: Ansigt el.ej ?????

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Nøøøøøj hvor er de bare søde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    hvor er de flotte
    knus lykke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    det er bare strækt gået
    Jeg kan rigtig godt lide den i midten på billed nr.2 og så den der står
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Jeg bøjer mig i støvet, Den hæklenål må være en LYN-nål. Det er da utroligt, hvad du får lavet....

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Det er meget søde.

    Man kunne jo også bruge gardinringe eller ringe fra babysutter. Bare en ide.

    Jeg synes ikke, at de behøver et ansigt. De er søde som de er.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det er meget søde.

    Man kunne jo også bruge gardinringe eller ringe fra babysutter. Bare en ide.
    Ja selvfølgelig Lene. det behøver ikke være genbrug. Jeg Har fået mine servietring af min afdøde mormor for mere en 30 år siden, ville ikke at de på nogen måde skulle blive beskadigt af at lave dem om, på denne måde kan jeg når som helst klippe englen af igen, og har stadig de gamle servietringe, de har stor betydning for mig.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hvor erde blevet fine. Uha den der står er super, jeg har jo også de lyseblå ringe, kunne man tigge opskriften.
    Både ja og nej til ansigt, begge dele er lige sødt/fint. Måske marker med fint guldtråd med streger, lukkede øjne, smilemund.
    Varmt Knus & Kram.


  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Det er ikke dårligt at få gode ideer fra andre, ja jeg har også fundet mine gamle servietringe frem men ikke lavet noget af dem ennu men nu er de vasket og klar

    Men for pokker dine engle er blevet søde

  10. #10
    nette strik Gæst
    Hej Lene.
    Glæder mig til at se dine ideèr med servietringene, der er jo mange muligheder, har fået en ny ide`med dem, dog ikke som engle, skal prøves når arbejdet er klarret.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •