Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Hjælp en nybegynder

  1. #21
    Tina Gæst
    Ja mon ikke denne flotte billedserie kan lægges i Download - så er der mange, der kan få glæde af den !!

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    4
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Halløj
    Så er jeg frisk igen...... burde no ikke hækle så sent om aftenen..... opdagede først at jeg havde en fejl med helt fra 1.omg da jeg kom til at skulle lave hjørnerne
    Men jeg skifter lige billederne i de tidligere indlæg, så det kommer til at passe

    Og så prøver jeg at lave et diagram, hvis der er nogen der bedre kan bruge det til at hækle efter. Men det bliver ikke lavet færdigt nu.....
    Sad lige og tegned lidt med, da jeg rettede min fejl og Emma Sophie (snart 6 år) sidder ved siden af og tegner........"E.S. spørger? Mor hvad laver du? Jeg prøver at tegne et mønster. E.S. hvad betyder de der prikker? Jeg: det er luftmasker. E.S. hvad betyder de der kors? Jeg: det er stangmasker..... stille........E.S. se her mor, hvad tror du jeg har tegnet? Jeg hmmmmm et hjerte i regnvejr ( der var et hjerte og en masse prikker)....... E.S. NEJ da mor... hi hi.... det er et hjerte med luftmasker.....
    Hehe hvor er hun sød din datter. Hun blir sikkert lige så dygtig som sin mor til at hækle. Det er i hvert fald nogle fine billeder som hjælper rigtig meget. Tusind tak :0)

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hvor er det flot at du har lavet denne billedeserie
    Tusinde tak for det .. Din datter er bare skøøøn med hendes forklaring på tegningen..de er hurtige de små guldklumper

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    Altså!!.. bliver til stadighed imponeret over, hvordan alle springer til, når nogen har brug for hjælp herinde!!. Det er så skønt at opleve...

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Bjergged du er en hæklehjælper sikke en dejlig billedserie du har lavet og jep det er da en skøn firkant til et tæppe eller andet man nu kan finde på.
    Skøn kommetar fra din datter hun er bare hurtig

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    1000 tak for roserne
    Men det var faktisk ret sjovt at lave serien og det ville da være fint hvis den kunne komme ind som download, så alle kan få glæde af den.

    Jeg laver gerne flere billedserier, hvis der er brug for det
    Og JAAAAAA min lille mus er bare SÅ dejlig og der kommer rgtig, rigtig mange guldkorn fra hende for øjeblikket.... men hun er jo også lige startet i 0.klasse...
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  7. #27
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    jeg tilslutter mig resten: FANTASTISK billedserie

    Og skøn kommentar fra din datter - god bedring med hende
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Jeg sidder stadig og kæmper lidt med at lave et diagram til opskriften her, Men nu er der ved at komme lidt mere ro på der hjemme, så mon ikke det nok kommer til at lykkeds

    Men nu ville jeg da lige høre om du er kommet videre med dit projekt, morjannie???
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  9. #29
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    Hej Bjergged,
    et lille spørgsmål afledt af billederne (flot du laver en så fin instruktion til hjælp) .. hvor hitter man den hæklepind du har på billedet? .. altså med en flad "mave", som giver lidt mere at holde på + et gummistykke (gætter jeg).. ? Har kikket rundt på nettet, men kan ikke finde dem og vil så gerne finde dem. Mine fingre har det svært med hp nr. 2 eller 2,5 af vanlig facon..

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Citat Oprindeligt indsendt af Hækla Se meddelelser
    Hej Bjergged,
    et lille spørgsmål afledt af billederne (flot du laver en så fin instruktion til hjælp) .. hvor hitter man den hæklepind du har på billedet? .. altså med en flad "mave", som giver lidt mere at holde på + et gummistykke (gætter jeg).. ? Har kikket rundt på nettet, men kan ikke finde dem og vil så gerne finde dem. Mine fingre har det svært med hp nr. 2 eller 2,5 af vanlig facon..
    Hej Hækla

    Det er en Clover hæklenål og den har jeg købt hos min garn-puscher Men det er ikke alle der har dem.
    Du kan prøve at google: Clover hæklenål, så kommer der flere web-shops der fører dem.
    Jeg er selv meget glad for mine for de ligger godt i hånden og jeg kan hækle meget længer nu

    Jeg har lige set at www.ho-strik.dk har dem og der er der jo også rokke tilbud....... se denne tråd: http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=23752
    Sidst redigeret af bjergged : 03-11-2010 kl. 14:28 Årsag: salg af clover fundet
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •