Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Link til Barbie dukketøj

  1. #1
    Thomas' mormor Gæst

    Link til Barbie dukketøj

    Er der nogen, der ikke helt har sluppet Barbie dukken, er her en mulighed for at forny garderoben til hende. Og de er også oversatte til dansk http://www.stickatillbarbie.se/

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Uhhhh de er da bare for FEDE
    Hmmmm måske skulle man prøve at lokke den lille til at lege med barbie dukker
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Klippegøj Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Er der nogen, der ikke helt har sluppet Barbie dukken, er her en mulighed for at forny garderoben til hende. Og de er også oversatte til dansk http://www.stickatillbarbie.se/
    Der var en tråd herinde om et medlem, der havde en masse barbie dukker som hun ville give til krisecentre, og der skulle strikkes noget tøj til dem. Er det stadig relevant - for så er der da en masse muligheder i Thomas' mormors link!?!?!?

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Klippegøj Se meddelelser
    Der var en tråd herinde om et medlem, der havde en masse barbie dukker som hun ville give til krisecentre, og der skulle strikkes noget tøj til dem. Er det stadig relevant - for så er der da en masse muligheder i Thomas' mormors link!?!?!?
    Hejsa Klippehøj jojo det er mig som har dukkerne til krisecenterene og jo jeg bruger skam allerede den fantastiste side til at få ideer fra og gløder konstant

  5. #5
    Klippegøj Gæst
    Har du brug for lidt hjælp? For så vil jeg da gerne strikke lidt ind imellem lufferne og alt det andet!

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Klippegøj Se meddelelser
    Har du brug for lidt hjælp? For så vil jeg da gerne strikke lidt ind imellem lufferne og alt det andet!
    Du skal være velkommen til at strikke til barbierne for jeg har snørren ude for at skaffe flere af slagsen og der går jo ikke så meget garn til de skønne slanke modeller
    Så det er dejligt vi kan deles om arbejdet lige nu er der jo 4 stk der skal have lidt tøj på:-)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Der er kommet nogen enkelte nye strikkeopskrifter til barbie inde på ravelry i dag

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Det er et rigtig godt link :D Jeg har selv brugt det meget, og blandet det lidt med nogle bøger, som jeg har lånt af min mor. Og man kan få nogle rigtig flotte kreationer ud af dem (:
    Næste gang jeg aflevere varmestuestrik vil jeg da aflevere noget af det meget barbietøj jeg har lavet, så dukkerne ikke kommer til at fryse
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af CarinaHorsmark Se meddelelser
    Det er et rigtig godt link :D Jeg har selv brugt det meget, og blandet det lidt med nogle bøger, som jeg har lånt af min mor. Og man kan få nogle rigtig flotte kreationer ud af dem (:
    Næste gang jeg aflevere varmestuestrik vil jeg da aflevere noget af det meget barbietøj jeg har lavet, så dukkerne ikke kommer til at fryse
    Dejligt carina at du vil dele dit barbietøj til de bare damer de skulle jo nødig blive forkølet så godt der strikkes løs til dem

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Jun 2010
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    300
    barbiernes kroppe har ikke ændret sig, så tøjet passer også til den nye generation af barbiedukker, hvis der er nogle som gerne vil lave noget til børnenes dukker :-)
    For en forfatterinde er bøgerne hendes børn.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •