Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 120

Emner: De skønneste små mus....

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    ja jeg skulle jo også lige prøve med de her mus,syntes jo de er så søde.
    Og ja nu er jeg kommet så langt med mine:

    Og ja der mangler øjne og en lille tud,men kunne da for pok--- ikke vente med at vise hende frem,er nu ved og lave,så nu er det klaret og jeg futter ned i byen og køber til det jeg manglerfortsat god solskinsdag til jer alle
    Hvor er hun bare skøn.
    Varmt Knus & Kram.


  2. #52
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Der er ikke et øje tørt her!! HVOR ER HUN BARE SKØØØØØØØØØØØN!!!!!!
    Og jeg siger som Lis ai...den kjole er simpelthen bare for sød!!!!!!! (og jeg vil ikke engang vide om du har et mønster, for så er der ENDNU en ting jeg kan ærgre mig over, at jeg ikke kan strikke! )

    Men for pokker hvor er hun god!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #53
    lis ai Gæst
    Jeg vil da gerne vide om du har et mønster til den lilla kjole

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    jammen jeg bliver jo helt og så lige-da jeg satte billedet ind på jeg tilstå at jeg tænkte,mon nu også den er sød den her" pyntemusse" jeg har fået bikset sammen.
    Men jeg takker da rigtig mange gange for jeresog vil da så prøve at svare på alle spørgsmålene her:
    lis ai hun skal da ikke være misundelig men have en selv.
    Jeg slog 48 masker op i garn der passer til pinde nr 3,strikkede en vrangpind(så det ikke ruller) og strikkede glatstrik på ca.lidt over 5 cm,og så for at markere livet-tog jævnt ind på pinden til 32 masker-og strikkede så 2 pind riller(vrang på retten og ret på vrangen.)
    så skal der deles til ryg og forstykke;
    luk for 10 masker strik12 maskerluk for de sidste 10 masker
    nu strikkes der glatstr. på de 12 masker til det målerop til skulderen på din mus,og der strikkes 4 masker,lukkes for 4 masker,og strik de sidste 4 masker,nu skal der så strikkes på de 2x4 masker hver for sig til det måler så kjolen passer musen,når disse stykker når ned til kjolelivet bag på
    Pufærmer:
    jeg slog 12 masker op og strikkede en vrangpind,og fortsatte så i glatstrikning:
    2 masker i hver maske på pinden
    1 vrangpind
    2masker i en maske,strik en maske-gentages pinden ud
    2 omg glatstrikning
    tag ind til 12 masker på denne pind
    strik 2 pinde riller og luk af
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    02 May 2010
    Geografisk sted
    6710 esbjerg v
    Indlæg
    80
    Åh hvor er hun dog en sød lille mus. Har først lige set hendeMen har du en opskrift på den yndige lille mus også??Har købt noget alpaca og vil så gerne lave en men kan ikke finde ud af at lave en uden opskrift...

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    og om spørgsmål på opskrift af musen ja så er svaret at jeg jo har sat og prøvet mig frem på det der hedder amigurumi og det er jo hæklet,og man formen figuren som man kommer frem,og jeg tænkte det må kunne lade sig gøre og lave to der ligner et æg,et stort og lidt mindre,og de to har jeg så strikket efter,og lige her og nu hvad jeg egentlig gjorde-ja det ved jeg faktisk ikke,men jeg kommer jo nok til og prøve igen,Pyntemusse skal jo næsten have en mage ikke???Så skal jeg nok prøve og skrive ned,hvad jeg foretager mig
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    02 May 2010
    Geografisk sted
    6710 esbjerg v
    Indlæg
    80
    Ej du er bare dygtigt til at gennemskue sådan noget. Syntes det er en god ide med en lille kæreste til sådan en skønhed

  8. #58
    lis ai Gæst
    Else. Tusind tak for kjoleopskriften. Musene her hopper op og ned og glæder sig til den nye kjole.

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Æv altså, jeg er helt SYG efter at få lavet sådan en kjole!! DEN ER FANTASTISK!!! (Hvorfor dælan kan jeg ikke strikke???? Lis...jeg kommer snart efter dig, for nu SKAL jeg altså lære det)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    16 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    hold op hvor er den sød har prøvet at gemme opskriften så mangler bare lidt garn til at prøve den af, for må da eje sådan en mus eller to her til jul hihi...

Side 6 af 12 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •