Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 120

Emner: De skønneste små mus....

  1. #41
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af prali Se meddelelser
    Ihh altså hvor er den sød. Har du en opskrift på den? Er helt vild med sådan en mus..
    Næh foreløbig er dette kun en prøve. Har hugget ideen fra det øverste indlæg i tråden.

  2. #42
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hvor stor er den, i cm. har du vasket den?
    Den er ca 12 cm.
    Den er hæklet i Kondi-strømpegarn nål 2½.
    Fyldt ud med fyldevat minus piberensere.

    Den er ikke vasket.
    Jeg er igang med en prøve i alpakka for at få det uldne look; Men har lige hørt at man også kan børste strømpegarnet op.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198
    Jeg tilslutter mig koret af begejstrede stemmer - jeg har også ledt lidt rundt og fandt dette mønster:
    http://ekvinde.dk/forum/index.php?ac...CODE=03&id=932
    Der mangler de fine ører, men det skulle ikke være svært at lave en rund hæklet dims at sætte på
    Knus MetteG
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    ja jeg skulle jo også lige prøve med de her mus,syntes jo de er så søde.
    Og ja nu er jeg kommet så langt med mine:

    Og ja der mangler øjne og en lille tud,men kunne da for pok--- ikke vente med at vise hende frem,er nu ved og lave,så nu er det klaret og jeg futter ned i byen og køber til det jeg manglerfortsat god solskinsdag til jer alle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  5. #45
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    ja jeg skulle jo også lige prøve med de her mus,syntes jo de er så søde.
    Og ja nu er jeg kommet så langt med mine:

    Og ja der mangler øjne og en lille tud,men kunne da for pok--- ikke vente med at vise hende frem,er nu ved og lave,så nu er det klaret og jeg futter ned i byen og køber til det jeg manglerfortsat god solskinsdag til jer alle
    Hun er rigtig fin din lille musefrøken Else; Men lidt svært at se hende tydeligt, da du har meget refleks på fra din computer.
    Har du hæklet eller strikket hende?

  6. #46
    nette strik Gæst

    Sød pc mus.

    Hvor er hun bare sød din pc mus.

    Det var måske en ide at stille muse fælden, her på rokken med alle de små søde mus der løber rundt herinde,

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hun er rigtig fin din lille musefrøken Else; Men lidt svært at se hende tydeligt, da du har meget refleks på fra din computer.
    Har du hæklet eller strikket hende?
    jeg har prøvet og tage billeder andre steder også,men jeg tror det er det hvide garn(,og måske skulle jeg have slukket blitzent),men hun er strikket lis ai,og må prøve mig lidt mere frem når hun er færdig og har fået en mage(måske)LOL
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    141
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hun er rigtig fin din lille musefrøken Else; Men lidt svært at se hende tydeligt, da du har meget refleks på fra din computer.
    Har du hæklet eller strikket hende?
    jeg har prøvet og tage billeder andre steder også,men jeg tror det er det hvide garn(,og måske skulle jeg have slukket blitzent),men hun er strikket lis ai,og må prøve mig lidt mere frem når hun er færdig og har fået en mageLOL
    Sidst redigeret af Else M : 13-10-2010 kl. 11:46 Årsag: skulle ikke med to gange-undskyld
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

  9. #49
    lis ai Gæst
    Tak Else. Og jeg skulle hilse fra min musepige her og sige:" at hun er lidt misundelig på din musefrøken over den fine lilla kjole hun har fået".

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Else M. jeg kan slet ikke få mine arme ned af bar begejstring over din ultra mega smukke nuser kramme Musepige..er faldet totalt for din Musse..ka godt forstå du bare måtte vise hende frem..håber du finder det sidste til hende i dag

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •