Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 120

Emner: De skønneste små mus....

  1. #21
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    og jeg fandt denne - fra 2008 http://virtuallyamy.files.wordpress....cook-front.jpg så den skulle være til at finde i wordpress
    Skønt billede du har fundet Daisy på musen så mangler vi bare en opskrift til fremstillingen Men mom ikke her findes en redning kvinde som vanligt her på Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Jeg tror, at hun har hæklet musene, for hendes blog hedder et eller andet med "Virkning" - men det kan jo være, at hun bare "narrer fjenden" så man tror at musene er hæklede, men at de i virkeligheden er strikket

    Ja, jeg synes, at jeg læste på bloggen, at hun ikke deler opskriften, for der er åbenbart mange der har spurgt efter den, men hun vil ikke ud med hvordan hun laver dem.

    Hun skriver sådan her ude i siden på bloggen:

    "Mössen är min egen design. Jag har inte något mönster till försäljning. Hur och med vad den lilla Torsebromusen tillverkas behåller Fröken Elsa för sig själv.

    Alla möss som visas i bloggen är beställda/sålda. Jag har inga färdiga möss till salu."
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #23
    lillebi Gæst
    Jeg sidder med Alans opskrift,som jeg invisterede i for et par måneder siden og prøver at lure om ikke jeg an få fremtryllet en lille mus der ligner Fr.Elsa's for jeg syntes de er sødere end Alan Darts

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Jeg sidder med Alans opskrift,som jeg invisterede i for et par måneder siden og prøver at lure om ikke jeg an få fremtryllet en lille mus der ligner Fr.Elsa's for jeg syntes de er sødere end Alan Darts
    YOU GO GIRL!!!! Kan du ikke også aflure en hæklet model så

    Jeg tør simpelthen ikke gå ind på Alan Dart hjemmesiden. Jeg var jo derinde efter jeg så din skønne dukke i månedens konkurrence, og det eneste jeg kan sige er: GODT JEG IKKE KAN STRIKKE!! Mit dankort ville aldrig tilgive mig.

    SKØN SKØN SKØN side.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #25
    lillebi Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    YOU GO GIRL!!!! Kan du ikke også aflure en hæklet model så

    Jeg tør simpelthen ikke gå ind på Alan Dart hjemmesiden. Jeg var jo derinde efter jeg så din skønne dukke i månedens konkurrence, og det eneste jeg kan sige er: GODT JEG IKKE KAN STRIKKE!! Mit dankort ville aldrig tilgive mig.

    SKØN SKØN SKØN side.

    Uhhh, jeg prøver også på at have sky klapperne på når jeg går der ind.....men de er s..altså gennemsigtige, for jeg kommer altid ud derfra med et par opskrifter....tror jeg har de fleste af dem nu
    Jeg er ikke sikker på den hæklede mus,men skal gøre et forsøg...men jeg er ikke den mest habile hækler.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Ja! Lad os få nogle små, søde rokkemus!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Uhhh, jeg prøver også på at have sky klapperne på når jeg går der ind.....men de er s..altså gennemsigtige, for jeg kommer altid ud derfra med et par opskrifter....tror jeg har de fleste af dem nu
    Jeg er ikke sikker på den hæklede mus,men skal gøre et forsøg...men jeg er ikke den mest habile hækler.
    Sikke da nogle møg-skyklapper. Jeg tror også, at jeg har sådan et par Dem må jeg altså få smidt ud.

    Men jeg bukker og takker for at du alligevel vil gøre forsøget med en hæklet version
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Men jeg bukker og takker for at du alligevel vil gøre forsøget med en hæklet version
    Jeg istemmer mig denne!!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    Jeg har fundet en opskrift på nettet der måske kan bruges. Desværre er den ikke gratis.

    http://en.dawanda.com/product/328701...-A-lheure-dete

    Der står de er ca. 9 cm høje. Hvis de bliver lavet i uld og derefter filtet tror jeg de kommer til at ligne meget.
    Jonna S. Petersen

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Randers
    Indlæg
    27
    Måske kunne denne opskrift bruges hvis der skal hækles mus til jul

    http://ulligagulligasaker.blogspot.c...smus-hela.html

    Hilsen Karin

Side 3 af 12 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •