Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 120

Emner: De skønneste små mus....

  1. #1
    Rysse Gæst

    De skønneste små mus....

    Hvem der bare havde tålmodighed og fingersnilde til at lave disse skønne små mus. Rul lidt ned af siden og se musemor og hendes små musetøfler. Jeg er da bare helt solgt.

    http://elsasdesign.blogspot.com/search/label/M%C3%B6ss

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Åh, hvor er alle de små mus dog søde. De ser helt levende ud. Især den lille mus, der finder noget slik. Jeg kom helt til at grine ad dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    lis ai Gæst
    Ja de er rigtig søde; Men desværre er der ikke opskrift til dem

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    nøøøøøj hvor er de dejlige
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Falder i sammen med jer allesammen åååååååååååååååå kan lige se sådan en lille mus i en juledekoration...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    lillebi Gæst
    Ja,jeg sidder virkelig også og prøver at lure dem af,men har lidt mange ting igang så det kan godt være at jeg bare skal nøjes med at nyde dem på pc'en engang imellem, men hold op hvor er de bare rigtig dejlige. Jeg kan godt forestille mig dem i rigtig mange situationer som græskarmus og julemus...arghhh, kommer nok til at kaste mig over en mus indenfor en overskuelig fremtid

  7. #7
    cowspot Gæst
    Hvor er de bare søde.

    Måske vi skule stikke hovederne sammen til en kreadag og prøve at lave dem. ?
    Jeg er frisk.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    hvor er de skønne.
    Jonna S. Petersen

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    jeg vil også være med i jubelkoret - musene er strikkede med hæklede ører - nogle af snuderne er strikket i vævestrik - de har et skelet af piberensere, sandsynligvis omviklet med karteflor, som de også er stoppet med - hun skriver, at hun ikke har opskrift, at hun at copyright på dem og at man skal spørge hvis man vil låne. Men jeg kan huske at jeg har set nogle meget tæt på at ligne - også strikkede, for ca 20 - 30 år siden
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Ja, jeg har også skrevet om dem i gruppen Hækling - men der findes ingen opskrift. Tror Bubbihund skrev, at hun har undersøgt det, og som sagt, ingen opskrift.

    Ser de ikke hæklede ud ?? Det troede jeg - under alle omstændigheder - tænk, hvis nogen kunne kreere en opskrift - tror mange ville gå i gagn

Side 1 af 12 1234511 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •