Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 68

Emner: Div. hæklede juleting

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    10 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444

    Lidt research :-)

    Bubbi:

    Nisser på spil - Ingelises store julebog 2002.

    Kan bestilles på Bibliotek.dk - så henter dit eget bibliotek den hjem.

    Jeg har lige bestilt den. Der er også flere antikvarboghandlere på nettet, som også har den som brugt bog - med selvfølgelig med porto som ekstra omkostning, hvis man vil eje den.



  2. #22
    Tilmeldingsdato
    10 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Nu har jeg fået bogen hjem og ja - der er kun en hækleopskrift i - men søde tror jeg nisserne bliver. Havde noget restegarn, og prøver at hækle i kunstgarn. Har ellers kun hæklet i bomuldsgarn. Mærkelig forandring. Synes det er svært at se maskerne, når det ikke er bomuld


  3. #23
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Bubbi:

    Nisser på spil - Ingelises store julebog 2002.

    Kan bestilles på Bibliotek.dk - så henter dit eget bibliotek den hjem.

    Jeg har lige bestilt den. Der er også flere antikvarboghandlere på nettet, som også har den som brugt bog - med selvfølgelig med porto som ekstra omkostning, hvis man vil eje den.


    Tak...du er da en skattebasse ...men ved du hvad: forleden så SPRANG bogen på mig i en Stof 2000 og de skulle "kun" have 49 kr. for den...så HAPS (og så var der ovenikøbet endnu en julebog "Julepynt med Ingelise", der også hoppede op i favnen på mig...HAPS...hihi)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2009
    Geografisk sted
    Haslev
    Indlæg
    160
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Tak indtil nu - se hvor nuser de strikkede mus er ...ville ønske, er der også var nogle nuser-hækle-mus :-)
    Hej Nettemor

    Tjek lige Alan Darts side http://www.alandart.co.uk/pages/products. Scroll ned ad siden - der er en hel æske med det sødeste pynt til juletræet eller troldegrenen.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    20 Jan 2010
    Geografisk sted
    5600 Fåborg
    Indlæg
    161
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Nu har jeg fået bogen hjem og ja - der er kun en hækleopskrift i - men søde tror jeg nisserne bliver. Havde noget restegarn, og prøver at hækle i kunstgarn. Har ellers kun hæklet i bomuldsgarn. Mærkelig forandring. Synes det er svært at se maskerne, når det ikke er bomuld

    Glæder os til at se billede af nisserne
    fra Hyggehækler

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Pjevs Se meddelelser
    Hej Nettemor

    Tjek lige Alan Darts side http://www.alandart.co.uk/pages/products. Scroll ned ad siden - der er en hel æske med det sødeste pynt til juletræet eller troldegrenen.
    Av - at du kan vise et sådant nuttet gave idé!!

    Gid jeg havde nogen flere timer i døgnet.. og hold da op der skal bruges mange farver garn...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    10 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Altså Bubbi - du er da altid så heldig :-)

    Sig til hvis du prøver at hækle en af de to nisser. Jeg er startet på Nissekonen, men har en del problemer med den.
    Dårlig beskrevet opskrift - hvorfor filen kan de ikke gøre det ordentligt
    så man skal pille op og pille op...



  8. #28
    Tilmeldingsdato
    10 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Det bliver nok kun til EN nisse - jeg gider ikke fortsætte, når opskrifterne ikke er til at forstå til fulde.
    Jeg har problemer og så mister jeg interessen. Jeg H A D E R at pille op...


  9. #29
    Tilmeldingsdato
    10 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Citat Oprindeligt indsendt af Pjevs Se meddelelser
    Hej Nettemor

    Tjek lige Alan Darts side http://www.alandart.co.uk/pages/products. Scroll ned ad siden - der er en hel æske med det sødeste pynt til juletræet eller troldegrenen.
    De er godt nok søde. Har du prøvet at bestille og betale for mønstrene her, og hvis - hvad koster det i porto ???

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    De er godt nok søde. Har du prøvet at bestille og betale for mønstrene her, og hvis - hvad koster det i porto ???
    Koster intet i porto, da de bliver sendt til din email i pdf format, såvidt jeg kan se...
    Har ikke selv købt derfra endnu, men overvejer det MEGET kraftigt lige nu...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •