Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 68 af 68

Emner: Div. hæklede juleting

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Æv... roder gamle tråde igennem for at finde hækle nisser. Linket til dem i hendes verden eksistere vist ikke mere og dem Bubbihund har i sine indlæg er bare for skønne, men kunne godt tænke mig at se et billede færdig af dem . mrs og mr santa claus

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Mine nisser og engle er mest hæklede (kun nissehuen er strikket - undtagen den hvide kant som er hæklet).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er længe siden jeg har været inde på jeres færdige ting for jeg er jo lidt "misundelig" da jeg ikke selv har kunnet strikle i flere år ;-) har du billeder af dem i din tråd?

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Du kan gå om på side 1 og se i besked nr. 4. Dér er de.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Æv... roder gamle tråde igennem for at finde hækle nisser. Linket til dem i hendes verden eksistere vist ikke mere og dem Bubbihund har i sine indlæg er bare for skønne, men kunne godt tænke mig at se et billede færdig af dem . mrs og mr santa claus
    Suk, jeg fik aldrig lavet dem færdige...fik kun bikset hovederne sammen, men da det kom til nissefars skæg, så var instruktionen temmelig sær.
    Så skrev jeg til hende, der lavede mønstret, om hun kunne forklare hvad hun mente. Men så fik jeg et svar om, at hun ikke rigtig havde tid, for hun var en del på hospitalet med sin mand osv...og det var da trist.

    Men for et par uger siden, så skrev jeg til hende igen, og jeg har STADIG ikke hørt fra hende!! ØV!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    ej hvor træls... Og du som ellers er en tusindkunstner udi hækling... Bubbihund. Men der må da for søren være en eller anden herinde der kan greje den med den ekspertise der findes her - eller hvad med "strikke og hækletøserne" på facebook... Nogen må kunne finde ud af det.

    Strikkelene det vil jeg prøve tak

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    ej hvor træls... Og du som ellers er en tusindkunstner udi hækling... Bubbihund. Men der må da for søren være en eller anden herinde der kan greje den med den ekspertise der findes her
    Takker for din tro på mine evner - men du siger noget, mht. hjælp herindefra...det havde jeg slet ikke tænkt på. Men lige pt. har jeg slet ikke overskud til at være kreativ...men skal da igang på et tidspunkt, og så er det da her der skal søges efter hjælp
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Hæklede øreringe (snefnug og julekranse): Hæklede øreringe

    Snefnug til juletræet eller troldegrene: Hæklet snefnug
    /Didde

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •