Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 9 FørsteFørste 123456789 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 85

Emner: Hvad skal I have at spise i aften - eller i morgen???

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Ja, jeg bliver også lækkersulten af alle de lækre menu'er - dejligt med lidt ny inspiration - men Hundeduld - ligefrem at sætte billed på nu render mundvandet jo

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja hvorfor ikke, det kamera ligger altid klar til brug

    Her er hvad der kom på bordet igår laks.jpgLaks med forårsløg og gulerødder+ et par kartofler.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    sluuuurpppp - der rendte mundvandet sgu

    Ja, min aftensmad er ikke noget spændende - to stykker knækbrød med ost

    Slæbte manden med ud at handle, i morgen skal der laves kage til gadefest lørdag, så vi skal have sat telt op i haven i morgen aften - det skal nemlig bruges lørdagen efter til vores årlige familiekomsammen.

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så var der sild på bordet i går ,sild.jpg jeg steger dem med ben og det hele for at få så meget smag som muligt i dem.

    Sovs nu igen !! Den er ikke så "farlig" den er lavet på kartoffelvandet, jeg tager ca 10 gram margarine og 2 spsk mel og smider i en gryde som jeg sætter oven på kartoflerne, så er det rendt sammen når kartoflerne er færdig, så noget kartoffelvand i det og pisk rundt , smag til med salt og peber. Den sovs bruger jeg til mange forskellige ting. persillesovs - dilsovs - ærter og gulerødder og som her purløgsovs.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    cubik Gæst
    I dag stod den på grillede rester, samt resten af den grønne salat og katoffelsalat fra i går.

    Så er der også rydet ud for rester fra de sidste par dage

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    19 Mar 2011
    Geografisk sted
    Sindal
    Indlæg
    41
    En tallerken hvidkål med chili con carne ovenpå og dertil en klat cheasy fraiche
    Det tager kun ét sekundt at sige "Jeg elsker dig", men det tager livstid at vise det!

  7. #47
    cubik Gæst
    I dag står den på ovnstegt honningmarineret kylling med grøn salt og flutes til.

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Farsbrød med gulerødder - løg og ærter + kartofler og en rest god sovs fra fryseren - så er der også til i morgen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Stegt lever med bløde løg i pandeafkog af kartoffelvand og et skvæt rødvin med et par kartofler til uuuhm
    og Julemor

  10. #50
    cubik Gæst
    I dag var der god gammeldags mormorkylling, og den var naturligvis grydestegt, med brun sovs og agurkesalat

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •