Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 85

Emner: Hvad skal I have at spise i aften - eller i morgen???

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold da op en masse gode forslag. Der skal vist kigges lidt nærmere på det, når der skal skrives indkøbsliste til næste uge.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    I dag står den på.
    Fyldte ovnbagte løg med blandet salat og kartoffelbåde.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Kalundborg NVSjælland
    Indlæg
    133
    i dag skal vi have kylling i stegeso, små nye danske kartofler, salat med tomat, agurg, spirer, feta, optøet "amerikansk blanding" og en dressing af olivenolie, balsamacoeddike, sennep og hvidløg.
    Ha' en god dag
    fra Anne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Idag skal vi have en pastasalat som jeg laver med pastaskruer, tun, ærter og majs, som jeg røre sammen med salatmayonaise. også laver jeg en skål med skinketern i også. (mest fordi jeg selv er kræsen). også laver jeg en skål alm salat dertil .. Det vækker altid begejstring herhjemme, da pastasalten kan holde et par dage i køleskabet, og min kæreste elsker at få sådan en tallerken i løbet af dagen, eller med når han skal arbejde eller i skole ..
    Imorgen skal vi ha' barbeque fritter, og kylling.
    Og i overmorgen skal vi ha' spareribs med små kartofler. Kartoflerne laver jeg sådan : jeg tager 4 små skrællede kartofler ligger dem i sølvpapir med en klat smør og krydderier, også i ovnen.. De er bare super gode :D
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg ved ikke lige, om jeg skal have middagsmad eller aftensmad i aften. Det er hvad jeg har tid og lyst til. I går spiste jeg aftensmad: 1½ rundtenom rugbrød med pålæg. Jeg har nogle kylletter i fryseren. Det er muligt, at jeg steger en og tager nogle grøntsager og ris eller pasta til. Det smager jo også herligt. Når man er alene, så har man ikke lyst til at lave den store, fine middag til sig selv hver dag.

    Jeg bliver helt lækkersulten ved at læse om alle jeres gode blandede salater. Man kan også godt blande salatblade i en blandet pastasalat.

    Det er lige som, når jeg køber en frossen pizza, deler den og kommer mit eget ekstra fyld ovenpå. Godt med grøntsager (lidt kogte), lidt ekstra kød, hvidløg, pastasovs (tomatsovs fra et glas) og godt med ekstra ost ovenpå. Uhmmmmmmmmmmmmm!! Det smager bare godt og mætter meget bedre end hvis jeg ikke havde kommet ekstra fyld på. Ellers er det jo kun en tyk brødbund med et meget lille, tyndt lag fyld ovenpå. Jeg har sådan en pizza til 2 gange, da jeg jo kun spiser ½ ad gangen. Den anden halvdel ligger i fryseren og venter på at blive spist.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    20 Jan 2010
    Geografisk sted
    5600 Fåborg
    Indlæg
    161
    Vi skal have ryd-fryseren idag! Der ligger 2 hakkedrenge helt alene og så lige 2 fiskefileter i en pose, så det bliver burger, med det som man lige kan tænke sig: bøfburger eller fiskeburger!
    fra Hyggehækler

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    mums paella og krebinetter, det lyder da mums
    bliver jo helt lækker sulten.

    vi skal ha´en bondeomelet med nye kartofler friske asparges og lidt løg i.
    og så det grønne masser af purløg på toppen.
    kinoll

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    Vi har fået frikadeller og nye danske kartofler ( uhm) Som min datter sagde: " mor de smager bare så godt de kartofler, så jeg helt glemmer frikadellerne".
    Frikadellefars blev rørt på den nye røremaskine, der blev lavet dobbelt portion, så der var deller til madpakken og fryseren til senere.
    I morgen står den på medbragt grillmad, da spejderne har inviteret til afslutning. Tror det bliver en engelsk bøf, nye kartofler og en tomatsalat.

  9. #19
    Tut Gæst
    Jeg ved aldrig havd jeg skal have til aften

    Mine søde naboer har siden jeg blev operet i januar, kommet med mad til mig næsten hver aften.

    fra Tut

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    17 Dec 2009
    Geografisk sted
    thy
    Indlæg
    2
    vi skal have stegte rødspætter med nye kartofler og persillesovs. mums

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •