Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 85

Emner: Hvad skal I have at spise i aften - eller i morgen???

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73

    Smiler madtips

    Jeg bliver nogle gange inspireret til lidt fornyelse ved at kigge på nogle af de billeder og opskrifter, der er i nogle af alle de reklamer, der dumper i postkassen hver uge. En anden mulighed er at studere menukortene hos forskellige spisesteder, der kan man også godt få lidt nye tips.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Idag hedder menuen ;hamburgryg med nye danske kartofler, gulerødder og bearnaisesovs og dertil salat

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En skål pasta salat med fetaost - hvidløg i massevis -agurker -tomater -tun - marinade olie rørt op med dressing til gravet laks - dertil flutz hurtigt og nemt og det ligger ikke tungt i maven da vi spiste ret sent i går.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Faldt lige over den her side med Mormormad http://www.familiejournal.dk/Mad/Hov...isk%20mad.aspx måske kan i fikse nogle ideer derfra.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold da op en masse gode forslag. Der skal vist kigges lidt nærmere på det, når der skal skrives indkøbsliste til næste uge.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2008
    Geografisk sted
    8722 Hedensted
    Indlæg
    304
    I dag står den på.
    Fyldte ovnbagte løg med blandet salat og kartoffelbåde.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Kalundborg NVSjælland
    Indlæg
    133
    i dag skal vi have kylling i stegeso, små nye danske kartofler, salat med tomat, agurg, spirer, feta, optøet "amerikansk blanding" og en dressing af olivenolie, balsamacoeddike, sennep og hvidløg.
    Ha' en god dag
    fra Anne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Idag skal vi have en pastasalat som jeg laver med pastaskruer, tun, ærter og majs, som jeg røre sammen med salatmayonaise. også laver jeg en skål med skinketern i også. (mest fordi jeg selv er kræsen). også laver jeg en skål alm salat dertil .. Det vækker altid begejstring herhjemme, da pastasalten kan holde et par dage i køleskabet, og min kæreste elsker at få sådan en tallerken i løbet af dagen, eller med når han skal arbejde eller i skole ..
    Imorgen skal vi ha' barbeque fritter, og kylling.
    Og i overmorgen skal vi ha' spareribs med små kartofler. Kartoflerne laver jeg sådan : jeg tager 4 små skrællede kartofler ligger dem i sølvpapir med en klat smør og krydderier, også i ovnen.. De er bare super gode :D
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •