Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 85

Emner: Hvad skal I have at spise i aften - eller i morgen???

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.851
    Også suppe her, Cubik. En blanding af blomkål/broccoli og aspargessuppe med suppeurter, kød-, melboller.

    Jeg elsker suppe.

    Det er sandelig længe siden, jeg sidste har smagt stegt lever. Men det skal være kalvelever. Svinelever er så bitter - den egner sig nok bedre til hjemmelavet leverpostej til jul. Da gør det ikke så meget, hvis den er lidt bitter. Den skal jo alligevel være krydret.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Vi fik Hamburgryg med brune og hvide kartofler og grønlangkål til aftensmad...

    Mums....
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Mar 2013
    Geografisk sted
    Ørum, Tjele
    Indlæg
    198
    Vi har lige spist lasagne med waldorfsalat
    Venlig hilsen BenteM

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja vi var trætte i aften, så det blev til at lune et par pølser dertil et par skiver franskbrød absolut ikke et sundt måltid, men det var hurtigt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det har været en hektisk weekend hos os, lige fra fredag til i går i aftes, så kokken her i huset (læs: Mig) orkede ikke at lave mad, så manden var meget galant: "Den klarer jeg i dag". - "Frisk mad", det må jeg sige - det smagte supergodt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Det har været en hektisk weekend hos os, lige fra fredag til i går i aftes, så kokken her i huset (læs: Mig) orkede ikke at lave mad, så manden var meget galant: "Den klarer jeg i dag". - "Frisk mad", det må jeg sige - det smagte supergodt.
    Fik I kattemad eller hvad.??

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2012
    Geografisk sted
    nær Herning
    Indlæg
    124
    i går fik vi sømandsbøf - godt nok havde jeg ikke lige noget okseklump, så jeg brugte hjorteklump i stedet for. Kunne ikke finde laurbærblade, så det fik rosmarin - og havde ikke lige hvidtøl, så den fik en alm pilsner. Men ellers fulgte jeg opskriften.... Den er fra bogen "god mad let at lave" som jeg fik af min moster, da jeg flyttede hjemmefra for over tyve år siden. Bogen er fra 1973, min moste fik den da hun havde hjemkundskab i skolen...
    The truth may be out there, but lies are inside your head. (T. Pratchett)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.393

    Kylling i fad

    Hejsa, i aften vil jeg lave kyllingefilet (lige brunet på panden) på et lag af bacon og porreskiver (efter en tur på panden), overhældt med fløde og en sjat hvidvin, drysset med ost, en god halv time i ovnen, samtidig med at risene koges og flütes lunes. Velbekomme...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Vi skal ha' rødspætter, som manden selv har fanget. Dertil selvfølgelig kartofler og persillesovs
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •