Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Jack O'latern konkurrence

  1. #11
    flasch4 Gæst
    tja og jeg er født i Nysted på Lolland
    det er da lidt sjovt

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Se lige hvad jeg fandt:

    http://www.marthastewart.com/photoga...creations-2009

    Mon der er nogen, der kommer op med noget i den stil?

    Eller hvem mon har tålmodighed til disse her?

    http://www.marthastewart.com/photoga...an-make-or-buy
    Når jeg engang får bedre tid (hahahaha), så kunne jeg vildt godt tænke mig at prøve kræfter med en større græskarkreation. Måske skulle jeg så dyrke græskar det år, så det ikke bliver al for dyrt i forsøg
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Aug 2010
    Geografisk sted
    8200 Århus, Skejby
    Indlæg
    46
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Måske skulle jeg så dyrke græskar det år, så det ikke bliver al for dyrt i forsøg
    Alternativt kan du gå i træningslejr efter halloween, når alle butikkerne sælger de resterende græskar til næsten ingen penge

  4. #14
    Jeanne Thøgersen Gæst

    Indskydels

    Jeg er ikke født i Nakskov blot opvokset dernede da min hr fader fik en stilling på sukkerfabrikken og min fru moder en lige sådan på gymnasiet - men det var dejligt at være barn der frem for i det indre Kbh. Har iøvrigt stadig søskende dernede ;-)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af FrkHansen Se meddelelser
    Alternativt kan du gå i træningslejr efter halloween, når alle butikkerne sælger de resterende græskar til næsten ingen penge
    Så mange har de ikke hjemme herovre - faktisk har jeg oplevet, at der var udsolgt midt i oktober

    Men i år har vi og har haft forpremiere på dem i havestuen i aften. Til alt held kan man ikke se de sorte streger i mørket, når der ikke er blitz på
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    lillebi Gæst
    Så er der et par af vores kreationer. lillebiD og jeg fik taget os sammen til at skære vores græskar idag og behandlet dem med atamon, så de forhåbentlig holder lidt længere( hvis der da ikke kommer frost)
    Atamonen er et forsøg for at se om det rent faktisk lykkes at holde dem pæne i nogle uger mere.
    Men vores græskar er ikke med i konkurrencen, så vi skal gerne have lidt flere med på banen og jeg vil rigtig gerne se om der er nogle der har nogle roe lygter?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Så er der et par af vores kreationer. lillebiD og jeg fik taget os sammen til at skære vores græskar idag og behandlet dem med atamon, så de forhåbentlig holder lidt længere( hvis der da ikke kommer frost)
    Atamonen er et forsøg for at se om det rent faktisk lykkes at holde dem pæne i nogle uger mere.
    Men vores græskar er ikke med i konkurrencen, så vi skal gerne have lidt flere med på banen og jeg vil rigtig gerne se om der er nogle der har nogle roe lygter?
    Glæder mig til at høre mere om atamon-forsøget Jeg har nemlig ikke selv afprøvet den metode endnu, så hvis den virker, så skal mine græskar da også have et skvæt i fremtiden.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vores blev meget hurtig "slatten" sidste år..så det var måske en ide, men jeg vil prøve at finde en roe i år.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Jeg synes ik' Atamon gør nogen forskel overhovedet.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  10. #20
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Så er der et par af vores kreationer. lillebiD og jeg fik taget os sammen til at skære vores græskar idag og behandlet dem med atamon, så de forhåbentlig holder lidt længere( hvis der da ikke kommer frost)
    Atamonen er et forsøg for at se om det rent faktisk lykkes at holde dem pæne i nogle uger mere.
    Men vores græskar er ikke med i konkurrencen, så vi skal gerne have lidt flere med på banen og jeg vil rigtig gerne se om der er nogle der har nogle roe lygter?

    Tror ikke der er mange der laver roelygter mere - det meste sukker bliver jo lavet af rør og roerne er på vej ud af landbruget.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •