Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Tak for i dag.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675

    Tak for i dag.

    Ihhhhh i dag fik jeg lov til at besøge Hundeuld og bese hendes "rige" og Rokkens hjerte.
    Hvor er det dog bare en masse fantastiske ting der bliver lavet til krisecentrene og andre trængendene steder.
    Turen hjem fra Oddsherred til Helsingør, med bilen fuld af garn, fik mig til at føle mig TOTALT priviligeret, fordi jeg får lov til at være en del af det. Tanken om at noget af det jeg "bare" sidder og laver mens jeg ser fjernsyn, og måske synes er helt normalt at lave. Kan betyde at en anden person IKKE skal fryse og kan føle sig bare en lille smule fiks/ dejlig/ flot, det fik en rigtig dejlig følelse frem i mig .
    Jeg har lige talt med min chef, som er spejder, og de støtter en del af de steder som vi også støtter med vores varmestuestrik. Der er måske en mulighed for at vi kan linke til hinanden via hjemmesiderne og vi kan derigennem nå ud til ca.26000 personer i hele Danmark.
    Jeg ved stadig IKKE om det kan lykkedes, MEN det er helt klart det næste punkt på min TO-DO liste
    Nå men nu skal jeg lige blive færdig med et sjal som jeg skal bruge som gave på Mandag. Og SÅ skal jeg da igang med noget af al det fantastiske garn som jeg har hentet idag

    De kærligste ROKKEknus til alle
    Og lad os da gører en forskel................
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    dejligt at høre du havde en dejlig oplevelse, håber du fik fyldt godt op med garn med din fart på hækelnålen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I lige måde bjergged utroligt dejligt at hilse på dig og vise frem og ikke mindst fylde bilen

    Sammen kan vi alt , så sig frem når du har fundet ud af noget...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    lillebi Gæst
    super at dejligt at have fået dig med ombord på Rokken Det er dejligt at få ildsjæle som dig og tak fordi du lige svingede forbi med lidt strømpegarn

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •