Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 21 af 25 FørsteFørste ... 11171819202122232425 SidsteSidste
Viser resultater 201 til 210 af 241

Emner: Fælles Oldemorsfirkant-tæppe til Rokken lotteri 2010 - "tæppefald" nye billeder #222!

  1. #201
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Værsegod fra Ajensen 16 skønne lapper leveret ved døren her ajensen.jpg de kommer med i fælles sending senere til Brumby
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #202
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Hvor vidunderligt!!

    A. jensen du er også sat på fælles tæppe listen nu...

    Og optællingen i indlæg 1 er kun de lapper jeg HAR modtaget.. så der skulle være nok til eet tæppe.. men alle de dejlige lapper der stadig er ude i landet (og som der først er deadline på d. 15 dec) bliver der nok til to tæpper, hvis vi er lidt heldige...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #203
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Pssttt Brumby

    Jeg får det til 455 lapper, iflg. første indlæg, + de 146 jeg sendte til dig = 601 lapper.


  4. #204
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Pssttt Brumby

    Jeg får det til 455 lapper, iflg. første indlæg, + de 146 jeg sendte til dig = 601 lapper.
    Rigtigt!! Jeg har ikke fået dig med endnu... Ville sætte billede ind først.. men kan jo se det har du klaret rigtigt fint selv..

    Jeg jeg opdaterer fluks!!

    Tak for det flotte arbejde!!

    Godt I ka hjælpe mig - det kniber lidt i en travl hverdag, nogen gange.. lad os bare sige det rent ud.. jeg glæder mig til juleferie... (også selvom der er lang tid til)
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #205
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg fil lavet 2½ mere i rutebilen i går og nu er jeg ved firkant nr. 14. Jeg tror, jeg holder en pause når jeg har nået firkant nr. 20.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #206
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Jeg har sendt nogle stykker "Oldemorsfirkanter" fra minniesmor og jeg, men som sagt, du tager det du kan bruge
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  7. #207
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Har fået to pakker ind de sidste par dage...

    Kameraet er væk, men der kommer billeder meget snart...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  8. #208
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Hej Alle!
    Jeg har set i hjemmet i denne uge at de reklamere med et mormorplaid som er håndhæklet i uld fra Nepal til den nette som af kr. 800,00 og kan købes hos www.krasilnikoff.biz, og det måler 140x200 cm - jeg mig i støvet for jeres arbejds iver, og var det ikke fordi jeg havde hændene fulde af babytøj deltog jeg også, men det kan jo være at der bliver en anden gang


  9. #209
    Thomas' mormor Gæst
    Morstrik, man må acceptere at man ikke kan være med på alle projekter. Men det er da helt vildt så mange rokkere, der efterhånden må være firkantede.

  10. #210
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg har fået forlagt noget af det garn, jeg skulle bruge. Men jeg har fundet noget andet istedet for i næsten samme nuance.

    Nu skal jeg snart til at hæfte ender og så bliver de sendt direkte til sammesyer/hækler Brumby.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •