Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 18 af 25 FørsteFørste ... 8141516171819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 241

Emner: Fælles Oldemorsfirkant-tæppe til Rokken lotteri 2010 - "tæppefald" nye billeder #222!

  1. #171
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er ved nr. 8 og ville gerne lave et par stk. mere inden jeg sender dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #172
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Før jeg begynder at hækle lapper af dette garn, vil jeg liiiige høre om det er FOR grønt. Det er jadegrønt og indeholder uld, og jeg har nogle nøgler af det.

    Så hvad siger sammenhæklingaf"Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppet"mor??
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #173
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Før jeg begynder at hækle lapper af dette garn, vil jeg liiiige høre om det er FOR grønt. Det er jadegrønt og indeholder uld, og jeg har nogle nøgler af det.

    Så hvad siger sammenhæklingaf"Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppet"mor??
    Hmmm hun siger at hun er noget i tvivl...Men det er også svært at vurdere, når man ikke har alle lapper endnu...

    Men hvis du er frisk på at de måske bliver reserveret til et farvestrålende reste-Oldemorshækledefirkantshyggeisofaenvådregnvejrsd ag tæppe hvor jeg sammensætter de mere farvestrålende farver (den som falder lidt udenfor efterårsfarve kategorien) så gå du bare i krig...

    Jeg tror nemlig der bliver til to tæpper.. det første som oprindeligt planlagt - et afdæmpet efterårs-tæppe - og det andet et lidt mere "glad-i-låget"-blandet tæppe...

    Og er der endelig nogen der falder HELT udenfor, så vil de blive lagret på depotet og gemt til et andet godt formål....
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #174
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jamen så laver jeg nogle stykker af dem. Har haft en dejlig afslapperaften foran tv, så det blev til nogle i råhvid, brun, beige og noget mørkeblå med nister i.

  5. #175
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, det skulle nok have været mere vissent grønt. Det kan sommetider være svært at få de rigtige farver med på billederne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #176
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Hej Brumby

    Har du modtaget de 20 fra mig??
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  7. #177
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Hej Brumby

    Har du modtaget de 20 fra mig??
    Ja, og hvor er de fantastiske!!

    Kribler i fingrene efter at komme igang!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  8. #178
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Ja, og hvor er de fantastiske!!

    Kribler i fingrene efter at komme igang!
    Øj, dem har vi da vist ikke set FOTO FOTO FOTO

    Jeg venter lige med at sende min stabel, til den er blevet lidt større...men der er jo også lidt tid endnu
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #179
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    HM ... et benet postering :-(

    Jeg har en gang lært at det er absolut forbudt at lave etbenede posteringer


    Beholdningen er opdateret til 356 men Missemor mangler at blive godskrevet for sine 90 firkanter

  10. #180
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637

    Så er der fotos!!

    Det har taget lidt tid, men nu fik jeg kameraet frem og lap-antallet er opdateret!! Hvor er jeg stolt af jer allesammen!! 404 lapper har jeg modtaget nu!!

    Missemors flotte 90 firkanter:
    Missemor78+12.jpg

    Daisy's farvestrålende (og ikke nogen er ens) 20 firkanter:
    Daisy20.jpg

    Fra depotet er der kommet 61+36 stk, dog holder ikke alle målene, så det er ikke sikkert at de alle bliver brugt:
    Depotfirkanter61.jpgDepotfirkanter36.jpg

    Hundeuld har også lavet et stort bidrag. 17 stk og 70 stk i sort og med 5 omgang til en runde omkring hele tæppet for at afslutte det pænt:
    Hundeuld17.jpg Hundeuld70.jpg
    (her ses også det garn jeg skal igang med at bruge til at sætte dem alle sammen)

    Klippegøj har fundet de mest vidunderlige efterårsfarver frem- 70 stk:
    Klippegøj70.jpg

    Koldeste50 har lavet 40 stk firkanter og der var såmænd en lille gave med også.. nissen er allerede fremme.. håber ikke han vil drille mig alt for meget, når det hele skal sættes sammen:
    Koldeste40.jpg
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •