Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 25 FørsteFørste ... 6789101112131420 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 241

Emner: Fælles Oldemorsfirkant-tæppe til Rokken lotteri 2010 - "tæppefald" nye billeder #222!

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2010
    Geografisk sted
    9400 Nørresundby
    Indlæg
    153
    Vil gerne springe med på "vognen" hvis det stadig er muligt... er faktisk allerede i gang med at hækle billeder kommer når der er noget at vise frem

  2. #92
    Inger1 Gæst

    Firkanter

    Jeg har lavet ni stk. af det uldgarn jeg har tilbage og der bliver lidt flere endnu, så hvor i landet skal de forarbejdes videre til et tæppe, men ikke alle er lige i efterårsfarve.

    Inger

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af D. Sand Se meddelelser
    Vil gerne springe med på "vognen" hvis det stadig er muligt... er faktisk allerede i gang med at hækle billeder kommer når der er noget at vise frem
    Selvfølgelig er det muligt... jeg beder ikke om firkanterne før senest d., 15. december...

    Du er hermed skrevet på listen!
    Velkommen!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    det tænkte jeg også, da jeg havde prøvet et par forskellige garner og nåle så skulle jeg også have fået et billede på - må hellere skynde mig at hæfte ende og sende - det går jo hurtigt her - men hvor var det nu jeg skulle sende dem hen
    Hvor ER de flotte!!

    ihh hvor jeg glæder mig til at sætte tæppet sammen i december...
    Jeg har sendt PB til dig med min adresse...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Jeg har lavet ni stk. af det uldgarn jeg har tilbage og der bliver lidt flere endnu, så hvor i landet skal de forarbejdes videre til et tæppe, men ikke alle er lige i efterårsfarve.

    Inger
    Dejligt Inger!!

    Jeg bruger dem alle - hvis de passer ind blandt de andre firkanter jeg modtager. ellers kommer de på depotet og venter på et nyt projekt....
    Tæppet skulle jo helst være noget vi alle ville købe - så det indbringer penge i lotteriet...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det bliver helt sikkert et meget spændende og temmelig anderledes tæppe, tror jeg.

    Min firkant er 7 x 7 cm men kun med 3 omgange.

    Daisy! Du skal sende dem til Brumby. Hun er vores varmestueoldemortæppesamler.
    Strikkelene - ved det er besværligt, men det er vigtigt at firkanten bliver 7,5 cm på 4 omgange.. håber du vil lave dem således, for ellers får jeg nok svært ved at bruge dem i tæppet...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I kan jo også gå sammen om at sende dem .
    Der er jo krea møde og komsammen mange gange inden den december

    Jeg modtager dem gerne på hoved depotet, så de kan komme afsted på engang.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Har nu lavet et par stykker med nål 3,5 og så passer målene. Håber så der er noget godt fjernsyn i aften, så jeg kan få nogle stykker fra hånden.

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Strikkelene - ved det er besværligt, men det er vigtigt at firkanten bliver 7,5 cm på 4 omgange.. håber du vil lave dem således, for ellers får jeg nok svært ved at bruge dem i tæppet...
    Undskyld! Jeg havde forstået, at de skal være 7 x 7 cm store. Tak, Brumby! Jeg skal nok lave den større.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    StrikkeLene

    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Undskyld! Jeg havde forstået, at de skal være 7 x 7 cm store. Tak, Brumby! Jeg skal nok lave den større.
    Prøv at lave den sidste omgang m nål nr 2 ( selv om du ik er så gode venner med den ;-) ) så tror jeg du ender på 7,,5 cm - DU SKAL IHVERTFALD IKKE TRÆVLE OP ... nu hvor de er blevet så fine :-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •