Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: Da vi lavede tæppe sammen

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis i vil begynde på det, så er der altså en der skal styre det og sørge for at det bliver sat sammen, og det bliver ikke mig denne gang
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Det vil jeg også gerne være med på. Vedhæftet fil 47075

    Har haft denne ligende i lang tid, kunne det måske være en ide??
    Den ser da fin ud!! Kræver dog at der laves flere lapper i samme farve...

    Jeg tænkte at man laved eud af de rester der var og vi så satte dem sammen...

    Er det et gratis mønster?
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hvis i vil begynde på det, så er der altså en der skal styre det og sørge for at det bliver sat sammen, og det bliver ikke mig denne gang
    Jeg vil gerne melde mig til at styre og hækle sammen...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Jeg elsker

    at hækle firkanter, så jeg er også frisk til at bidrage med nogle stykker.

    Du giver bare besked Brumby når du har besluttet hvordan der skal hækles, farver, størrelse materiale m.v.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg kan også lave nogen...

    Jeg laver et emne til det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Bumby du vil styre og sætte det sammen jeg hækler også gerne når bare jeg ved hvad jeg skal hækle

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis nu jeg kunne få min hjerne til at fungere så har vi altså en del oldemors firkanter i uld str hæklenål 3 liggende ved en depot strikker, det kan jeg hive hjem, tror hun vil være glad for at blive afløst lidt.og det vil da være fedt hvis de også kunne bruges. der er også en del garn, og jeg kan vel finde mere nede på depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Hvis nu jeg kunne få min hjerne til at fungere så har vi altså en del oldemors firkanter i uld str hæklenål 3 liggende ved en depot strikker, det kan jeg hive hjem, tror hun vil være glad for at blive afløst lidt.og det vil da være fedt hvis de også kunne bruges. der er også en del garn, og jeg kan vel finde mere nede på depotet.
    Jamen det lyder som en plan - gør det ikke??

    Måske vi skal have størrelsen på de firkanter - så kan projektet hedde
    Oldemorsfirkanter, nål 3, str. ? cm x? cm... i de farver I kan finde - gerne ikke for skrappe farver - måske jordfarver?

    De sendes til mig og så hækler jeg dem sammen.. så må vi se hvor meget tæppe vi får ud af det... Hvis der kommer flere end til et tæppe, så hækler jeg gerne flere sammen...

    Og det kan så gå tilbage til Rokken og blive solgt til fordel for den eller gives væk til et af vores mange trængende steder... Det er op til dig Hundeuld...

    Hvad synes I?
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er godt, hvis du vil være tæppesamler, Brumby. I kan bare lave nogle i brune og grønne. Så laver jeg nogle i røde og blå f.eks..

    Det kan være, at Hundeuld laver en auktion i Kikkassen, så vi kan få et godt beløb i hammerslag ind til varmestuekassen. Vi skal bare være enige om, hvilken firkant, vi skal bruge.

    I øvrigt er det et flot tæppe, du har vist os et billed af, Nette Strik.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    lenemormeinild Gæst
    Oldemors firkanter lyder som en god ide og størrelsen ja den skal vi være enige om og skal de være stribet eller ensfarvet er jo også en god ide at være enige om.
    Ved ensfarvet så er der ikke så mange ender for dem der ikke er vilde med at hæfte ender .
    Jeg er ligeglad om det er det ene eller andet.
    Men jeg kan da godt komme med et foreslag om at lave stribet da det jo er det som er hot lige nu... (hvis vi tænker mode) Og størrelsen kunne være 10x 10 cm bare en ide for at vil kommer videre
    jordfarver øøøøøøø det er vist ikke lige det jeg har så meget af men det kan der jo rådes bod på

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •