Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 58

Emner: Jeg skal prøve nogen nye hæklenåle...Nu billede

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197

    Smiler

    Hej.
    Det ER en lækker hæklenål, men man skal lige vænne sig til den, måske fordi jeg ikke holder rigtigt på en hæklenål, men jeg er glad for den.
    Knus fra
    Lene.

  2. #22
    Rysse Gæst
    Ligger den nye hæklenål bedst i hånden, hvis du holder på den som en blyant eller som en gaffel. Kan ikke rigtig fse det for mig ?

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja og der er en gang ud til postkassen idag, der kom ikke nogen til mig, glæder mig så til i morgen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Ligger den nye hæklenål bedst i hånden, hvis du holder på den som en blyant eller som en gaffel. Kan ikke rigtig fse det for mig ?
    Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide. For jeg holder på en hæklenål, som jeg gør på en blyant. Og jeg er ikke begejstret for clover. Jeg holder helt dumt på dem. Dér er jeg godt nok gladest for dem fra prym med plasticskafterne.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197

    Smiler

    Hej.
    Her ser I hvordan jeg holder på min hæklenål, sådan har jeg altid gjort.
    Beklager det afskallede neglelak, men jeg har ikke haft tid til at få det ordnet, passer jo barnebarn, og hund.
    Knus fra
    Lene.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Lene Schønemann Se meddelelser
    Her ser I hvordan jeg holder på min hæklenål, sådan har jeg altid gjort.
    Beklager det afskallede neglelak, men jeg har ikke haft tid til at få det ordnet, passer jo barnebarn, og hund.
    (MEGET ironisk) - Aj altså Lene, så skal vi andre sidde og se på din afskallede neglelak?? Det kan du da virkelig ikke være bekendt ....hihihihi...bare rolig - og tænk på hvordan vi andre nok også ser ud

    Godt at se et foto. For så er det nok min måde at holde på en nål, der gør at jeg hækler dårligt med sådan en slags. Men "gaffel-grebet" - som dit - er nok bedre egnet til clover-nålen.

    (søde sommefugle på dine hænder iøvrigt)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    Jeg holder som Lene - hvad er Clover nålen og hvor købes den? Jeg har jo gigtknuder i fingerledene, som er stive som et bræt - så måske er den noget for mig ?

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    09 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    444
    [Lene - jeg synes tatoveringerne er flotte- lagde slet ikke mærke til dine negle - er de ægte

  9. #29
    Rysse Gæst
    OK. Tak for svar. Jeg bruger selv blyant-holde-metoden, så det er lidt svært at vurdere om den vil ligge godt i hånden.

  10. #30
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nettemor Se meddelelser
    Jeg holder som Lene - hvad er Clover nålen og hvor købes den? Jeg har jo gigtknuder i fingerledene, som er stive som et bræt - så måske er den noget for mig ?
    Clover-hæklenålen kan du se her http://www.tantehanne.dk/product.asp?product=1602
    Jeg har købt en, da den skulle være god til gigthænder; Men personlig synes jeg, at jeg får endnu mere ondt i hånden, så jeg er gået tilbage til de gamle metal eller dem med plasticskaft.
    Nu vil jeg prøve swingnålen fra addi.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •