Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Forbruger ombudsmanden

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Forbruger ombudsmanden

    Vi skal med denne mail informere Dem om, at Forbrugerombudsmanden har konstateret, at Deres hjemmeside www.hundeuld.dk ikke overholder reglerne om fortrydelsesret.

    Vi har konstateret,at De ikke oplyser om, at der er fortrydelsesret, som De skal efter forbrugeraftaleloven.

    Vi vil derfor orientere Dem om den vejledning, som vi har udarbejdet i samarbejde med brancheorganisationer på området og e-handelsfonden og foreslå, at De overvejer indholdet af Deres hjemmeside i forhold hertil.

    De kan finde vejledningen på Forbrugerombudsmandens hjemmeside: http://www.forbrug.dk/klage/love/for...elsesret-vejl/
    Vi skal gøre opmærksom på, at vi efter den 1. maj 2007 på ny vil gennemgå Deres hjemmeside i forhold til reglerne om fortrydelsesret, og at De risikerer at få administrative påbud eller blive meldt til politiet, hvis hjemmesidens indhold fortsat ikke overholder reglerne om fortrydelsesret.

    De kan læse mere om kampagnen om fortrydelsesret på forbrugerombudsmandens hjemmeside: http://www.forbrug.dk/presse/nyheder...e-fortrydelse/

    Med venlig hilsen
    På Forbrugerombudsmandens vegne
    Navn mm slettet


    Så kærer rokker, kig lige jeres hjemmeside efter...ellers er det måske jeres næste gang...

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    annak Gæst

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så kærer rokker, kig lige jeres hjemmeside efter...ellers er det måske jeres næste gang...

    Jeg vil da lige indskyde, at det kun gælder hjemmesider, som beskæftiger sig med salg.
    Og selvfølgelig skal man overholde reglerne - men det de gerne vil have er jo, at man skriver det højt og tydeligt på sin side, hvad der gælder.

    Det der er mere interessant i denne sammenhæng (synes jeg) er om alle de, der skriver hvordan reglerne er - om de nu osse OVERHOLDER dem i praksis, når det kommer til stykket. Det er da lissom det der er interessant for forbrugerne
    Og jeg forbavses nogle gange, når mine kunder roser mig for den gode service, jeg har i butikken - mange gange er det faktisk bare de lovpligtige regler, jeg overholder. Men desværre er der rigtig mange, der ikke kender deres ret...
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja jeg vil meget gerne overholde alle regler, men i guder hvordan finder man rundt i dem, jeg har revisor og advokat i ryggen, ingen af de 2 har sagt en lyd om jeg manglede det, så ja jeg syntes man er på herrens mark nogen gange..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Dorit Gæst
    åhhhhhhhhh hvor er det synd at der hele tiden er noget der skal klages over...og så särligt på et sted hvor man virkelig pröver at leve op til alle krav.
    jeg begyndte faktiskt at tänke over om det helt enkelt var en 1 April joke

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    citat:

    Det er da små sko - men måske er større opgaver for store til deres sko?


    Ja, man undre sig over de har tid til sådan et lille firma, og de lige har fundet mig... nå men det fik de ikke så meget ud af, det var ordnet inden for 24 timer, men rigtig god hjælp af en dejlig rokker Amanda-m Tak
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •