Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Hvordan får jeg etiketter af slikdåser

  1. #11
    Elise Gæst
    Nu er jeg ved at have befriet alle bøtterne for etiketter. Normalt plejer jeg også at kunne få etiketter af syltetøjsglas osv bare med vand, men det gik ikke med de her slik-kasser.... Men madolie og tålmodighed og en skraber - det hjalp og skader hverken miljøet eller mig så det var dejligt....

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    13 Jan 2011
    Geografisk sted
    Kappendrup-Langeskov
    Indlæg
    137
    Jeg bruger altid RENSE BENSIN. Det lærte jeg i 1964 på en skotøjsfabrik og har altid taget mine klistermærker af i sko og diverse. Det misfarver ikke.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    har ved en fejl kommet til at klikke på "besvar" men når det er sagt ville jeg også vælge tiden og madolien. Rensebenzin er ganske givet effektivt men sørme ikke godt for helbreddet - og jeg syntes de 4 kantede haribo-bøtter bliver "blakkede" når der kommer skrappe midler på

    I øvrigt kan jeg se det snart er 1 år siden tråden er startet så jeg håber sørme vedkommende HAR fået sine etiketter af nu

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Indlægget er slettet. Kan du huske, hvad det gik ud på?
    Sidst redigeret af hundeuld : 27-09-2013 kl. 11:08
    supersine669

    carpe diem

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    Øv, søde Rita.

    Indlægget er slettet. Kan du huske, hvad det gik ud på?

    det kan jeg..

    Du bruger helt almindelig mælk!

    Dyp etiketten i mælk - bare lidt.. og sæt den fast.. lad det tørre og vupti... den sidder godt fast (kan dog ikke klare vand.. for så ryger den MEGET hurtigt af - den det er jo også lidt tricket)

    Vi bruger det i stor stil til at sætte etiketer på mandens hjemmebryggede øl...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Super - tak for hjælpen Brumby
    Sidst redigeret af hundeuld : 27-09-2013 kl. 08:45
    supersine669

    carpe diem

  7. #17
    Elise Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    har ved en fejl kommet til at klikke på "besvar" men når det er sagt ville jeg også vælge tiden og madolien. Rensebenzin er ganske givet effektivt men sørme ikke godt for helbreddet - og jeg syntes de 4 kantede haribo-bøtter bliver "blakkede" når der kommer skrappe midler på

    I øvrigt kan jeg se det snart er 1 år siden tråden er startet så jeg håber sørme vedkommende HAR fået sine etiketter af nu
    Ja, ja - jeg fik etiketterne af haribo-bøtterne sidste år, men andre kan jo også har problemet.... Synes iøvrigt det lyder spændende med at bruge mælk til at klistre etiketter på flasker og glas - det er da alletiders....nemt og billigt og miljøvenligt...
    Kan man lukke en tråd?

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Måske disse råd kan bruges hvis der lige blev sat et julemærke op som ikke vil lade sig fjerne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •