Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: maskinbroderi

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sønderjylland
    Indlæg
    4

    maskinbroderi

    For nogle år siden forærede min mand mig en Husqvarna Designer 1 med broderienhed . Jeg bruger broderienheden alt for lidt. Har egentlig lyst ,men mangler idéer til hvor det kan bruges. Mange skriver om "embird" hvad er det , og hvad kan en embird. Hvor meget koster det. Er der nogen der vil hjælpe mig ved at svare på disse spørgsmål?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    embird er et program hvor man selv kan lave broderier til sin symaskine.
    Om det kan fåes i danmark ved jeg faktisk ikke, men hvis du søger på det, findes det på amerikanske sider.
    Så vidt jeg husker er det et program der kan købes af flere omgange alt efter hvad man gerne vil bruge det til.
    Men jeg kender ikke programmet, så der kan jeg ikke hjælpe dig.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2010
    Geografisk sted
    Sønderjylland
    Indlæg
    4
    Kære Knhobby Kirsten .Tak for dit svar. Tror du også den passer til Husqvarna designer 1? Venlig hilsen majajak, Solvejg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    det har ikke en snus med programmet at gøre, men det har noget at gøre med hvilket filformat et program kan gemme i. Når du har en designer, bruger du hus filer så vidt jeg husker. Og embird kan både se/læse og sende/skrive til maskinen. så ingen problemer der.

    http://www.embird.com/


    http://www.youtube.com/results?search_query=embird&aq=f

    her er så lidt at bruge resten af aftenen på ;)
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Dec 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    120

    Embird

    Embird kan købes hos AC strik på Vesterbrogade i København.
    Programmet kan lave vip filer men du bliver nød til at have Husqvarna's program for at kunne bruge dem på Designer 1
    Hilsen Prinsessen

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49

    Embird

    Prøv at downloade den gratis prøveversion inden du køber.

    Så ved du hvad det er du køber !

    Ellers kan man få et program til både Husqvarna og Pfaff, der kan lave de broderifiler du skal bruge + en del andre,hvilket Embird i øvrigt også kan.

    Det hedder 4D embroidery ekstra eller 4D proffesional - det sidste koster 7-8000 kroner, men kan også noge mere end 4D ekstra som koster 4-5000 kroner.
    Jeg mener at Embird er det billigste..........langt det billigste.

    Hilsen

    Marianne

  7. #7
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af M-broderiting Se meddelelser
    Prøv at downloade den gratis prøveversion inden du køber.

    Langt det billigste --- ok ja, men kan det mere eller lettere end 4D eller det kommende 5D? det tænker jeg tit på når man læser om det.

    Inger


    Så ved du hvad det er du køber !

    Ellers kan man få et program til både Husqvarna og Pfaff, der kan lave de broderifiler du skal bruge + en del andre,hvilket Embird i øvrigt også kan.

    Det hedder 4D embroidery ekstra eller 4D proffesional - det sidste koster 7-8000 kroner, men kan også noge mere end 4D ekstra som koster 4-5000 kroner.
    Jeg mener at Embird er det billigste..........langt det billigste.

    Hilsen

    Marianne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Helt ærligt.....................jeg har selv prøvet Embird i den gratis prøveversion - men jeg har valgt 4D og har for nylig købt 5D i England. ET SUPER GODT program og dejligt at arbejde med, men 9000 kroner er mange penge, så det er et spørgsmål om prioritering.

    Hilsen

    Marianne

  9. #9
    Inger1 Gæst
    Tak Marianne.
    Det er altid dejligt at høre fra dem, der har erfaring med de forskellige programmer. Har også selv haft den gratis version på prøve for år tilbage.

    Er lige blevet ringet op, at mit 5D er klar til afhentning i aften. Glæder mig som til juleaften.
    Godt nytår og tak for alt den fine hjælp jeg har fået igennem året der gik. Tænker tit på hvad gjore vi før pcén kom til verden?
    Inger

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •