Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 22

Emner: Færdig med dug/løber/5 duge....

  1. #11
    symadammen Gæst
    Ih hvor smart - lige som et samlesæt hvor man selv kan bestemme hvor mange man vil bruge

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Netop det man kan lege med dem giver jo mange muligheder i brugen af dem
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    det var da en helt fantastisk idé for det flotte resultat. Jeg kunne ligesom Lis ai godt tænke mig, at vide hvor man kan købe det blad for at få fat i den opskrift.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #14
    Elise Gæst
    Det er fra bladet "Familien" som holder til i Oslo.
    Redaktør Janniche Fusdahl janniche.fusdahl@hm-media.no
    Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Kari Renolen, som har designet mønstret - som bor i Lillehammer og som har hjemmesiden www.k-quilt.no Jeg ville nemlig gerne have lidt mere forklaring på mønstret - det var meget svært at finde ud af og skabelonen til hjertet manglede, så jeg har selv fundet et hjerte.
    Jeg lavede det helt på min egen måde og det er derfor det varede så længe at blive færdig med den.
    Har set at Patchwork-kælderen i Kolding forhandler Kari Renolens mønstre, men ikke lige dette.

  5. #15
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Det er fra bladet "Familien" som holder til i Oslo.
    Redaktør Janniche Fusdahl janniche.fusdahl@hm-media.no
    Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Kari Renolen, som har designet mønstret - som bor i Lillehammer og som har hjemmesiden www.k-quilt.no Jeg ville nemlig gerne have lidt mere forklaring på mønstret - det var meget svært at finde ud af og skabelonen til hjertet manglede, så jeg har selv fundet et hjerte.
    Jeg lavede det helt på min egen måde og det er derfor det varede så længe at blive færdig med den.
    Har set at Patchwork-kælderen i Kolding forhandler Kari Renolens mønstre, men ikke lige dette.
    Tusind tak for al din hjælp Elise. Og ja desværre ser det jo sort ud med at jeg kan abe efter din flotte dug.

  6. #16
    Birgitma Gæst
    Flot dug/løber med mange muligheder.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Det er fra bladet "Familien" som holder til i Oslo.
    Redaktør Janniche Fusdahl janniche.fusdahl@hm-media.no
    Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Kari Renolen, som har designet mønstret - som bor i Lillehammer og som har hjemmesiden www.k-quilt.no Jeg ville nemlig gerne have lidt mere forklaring på mønstret - det var meget svært at finde ud af og skabelonen til hjertet manglede, så jeg har selv fundet et hjerte.
    Jeg lavede det helt på min egen måde og det er derfor det varede så længe at blive færdig med den.
    Har set at Patchwork-kælderen i Kolding forhandler Kari Renolens mønstre, men ikke lige dette.
    - mange tak for din hjælp. Men måske man bare skulle kaste sig ud i at lure opskriften af gennem dine fine fotos For det er da helt klart et projekt, hvor jeg får lyst til at afprøve patchwork.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Det er da en fødselsdagsgave, det var værd at vente på.
    Det er en fantastisk god idé med sådan et 'samlesæt', og det er smukt lavet og i skønne farver.
    Mvh. Mormal.

  9. #19
    Elise Gæst
    Tak for jeres roser - jeg måtte skifte noget af stoffet ud, fordi farverne ikke passede sammen og så kørte jeg sur i det....men som I siger, var det værd at vente på.
    Min veninde, som skal have den, får den på onsdag og jeg er meget spændt på hvad hun synes. For det er helt andre farver end opskriften - der var det røde hjerter og trekanter og det ville hun ikke have. Efter opskriften er den egentlig beregnet på at kunne bruges til jul og forår, så man vendte blokkene med hjerter, men det må man selvfølgelig selvom og det stof jeg har brugt er heller ikke særlig "julet" efter min mening....

  10. #20
    lis ai Gæst
    Din veninde vil elske den. Og ellers sender du den bare til mig. Hos mig vil den passe ind hele året

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •