Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: Kender du dette mønster...??

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af cristina Se meddelelser
    Jeg prøver lige igen med billede..

    Så, nu lykkedes det endelig... Det er bare en lille prøve, så jeg lige kunne få lært mønstret..

    Det blev da rigtigt flot. Og ja, hende tjw1963 på youtube er en rigtig god underviser Hendes side kan man altid vende tilbage til hvis der er nogle ting man skal have genopfrisket. Det er virkeligt sødt af hende at bruge så meget af sin tid på at lære fra sig.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Så har jeg også modtaget mit mønster - square in a square
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  3. #23
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hmmm....det lyder lidt sært, for der stod jo slet ikke noget om worldpress. For jeg var meget obs på om der var nogle flueben der skulle fjernes, og det var der ikke. Så du kan umuligt have gjort noget forkert. Fejlen må ligge på hendes side.
    Ja det var mærkeligt; Men mønstret er da kommet, så må jeg se om jeg nu også får en masse fra wordpress

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Ja det var mærkeligt; Men mønstret er da kommet, så må jeg se om jeg nu også får en masse fra wordpress
    Æv med alt det spam...men godt at du fik et mønster Hun undrer sig nok over den store interesse hun har fra danske brugere lige for tiden
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #25
    Enaj Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Ja det var mærkeligt; Men mønstret er da kommet, så må jeg se om jeg nu også får en masse fra wordpress
    Mon ikke du er kommet til at trykke på den knap man skal trykke på, hvis man vil abbonere på feeds, dvs noget i retning af at du sikkert får en mail når hun opdatere bloggen. Det er ihvertfald hvad jeg kan forestille mig der er sket.

  6. #26
    lis ai Gæst
    [QUOTE=Enaj;236406]Mon ikke du er kommet til at trykke på den knap man skal trykke på, hvis man vil abbonere på feeds, dvs noget i retning af at du sikkert får en mail når hun opdatere bloggen. Det er ihvertfald hvad jeg kan forestille mig der er sket.[/QUOTE
    Måske du har ret Enaj, selvom jeg jo synes, at jeg læste det hele igennem først før jeg trykkede.

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Nu har jeg siddet og bladret rundt på siden, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg skal skrive min kommentar om hvilket garn jeg foretrækker....

    Hmm

    Æv - nu har jeg endda lige bestemt mig for, hvilket af de skønne mønster jeg ville ønske mig...

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af cristina Se meddelelser
    Nu har jeg siddet og bladret rundt på siden, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg skal skrive min kommentar om hvilket garn jeg foretrækker....

    Hmm

    Æv - nu har jeg endda lige bestemt mig for, hvilket af de skønne mønster jeg ville ønske mig...
    Det er fordi hun har taget det af siden igen. Det var åbenbart kun i en kort periode. Men æv at du ikke nåede at få fat i et mønster.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Det er fordi hun har taget det af siden igen. Det var åbenbart kun i en kort periode. Men æv at du ikke nåede at få fat i et mønster.

    Æv altså, men det kommer der jo bare ud af at være for langsom...

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •