Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 28

Emner: Halloween links

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Et link til samlingen - tror ikke den er med allerede, men er ikke helt sikker:
    http://www.favecrafts.com/Halloween-...Ultimate-Guide

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Her kan man købe skæresæt og flotte mønstre til at skære græskar ud..dansk side
    http://www.pumpkinmasters.dk/shop/frontpage.html

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Åhhhhh hvor er de fede...
    1000 tak for linket, de skal da klart prøves i år
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  4. #14
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Spøgelser som er lavet med tyndt stof/gaze og dyppet i skolelim. bliver helt stift når det er tørt..
    Smider lige et billede af mit spøgelse lavet sidste år..havde oxo lavet en på 150cm og stillet ude på toilette..til stor skræk for sarte sjæle.
    Istedet for ballon brugte jeg plastic æg ( dem til børn i slikafd m. peterplys og princess indeni ..Fakta butik sidste år). og brugte metaltråd til armene..men husk at dække metaltråden med plactic..s slipper det nemmere når limen er tør.
    link til spøgelset scroll lidt ned på siden :http://www.southernplate.com/2009/10...nd-crafts.html
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er det et fedt spøgelse Brugte du også skolelim til det store spøgelse? Tænkte, om man måske kunne bruge tapetklister... Kunne være fedt med et stort spøgelse på badeværelset
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Yo Zeb tak
    Er helt sikker på at tapetklister kan bruges til større projekter
    Jeg fråsede i Paverpollim til det større spøgelse, hvis jeg havde tænkt mig om ville jeg selvfølgelig have brugt tapetklister

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Fantastisk idé med det spøgelse!!!! Jeg ville ihvertfald blive ski..bange hvis jeg kom ud på toilettet om natten og der stod sådan et....hihihihi
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Sidder lige og overvejer, om det er hurtigst at lede efter en pose tapetklisterpulver her i huset eller køre i brugsen og se, om de vil sælge mig én Jeg er stadig totalt vild med det spøgelse, som garanteret kan lokke et par tøzehviiiin frem på lørdag Hovedet må vel være en stor ballon eller gummifodbold og så en indpakket trappestige til at give højden.. Så skal jeg "bare lige" finde noget at forme "armene" af, hmmmm
    og Julemor

  9. #19
    lillebi Gæst
    Super sejt spøgelse,Heddimor. Tak for ideen, den er også skrevet på min to-do liste til vores fester.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Til det store spøgelse brugte jeg en juletræsfod af metal og spændte et langt rør fast deri (kosteskaft el lign ka ox bruges). brugte hegnstråd til arme omviklet med sølvpapir ( hønsenet ka ox bruges rullet i form eller metal bøjle med sølvpapir viklet løst i armeform strakt fremad) Krammede sølvpapir løst til en ægformet hovede . Spiddede hovedet på stangen ..viklede med metaltråd og tape armene fast til stangen og sørgede for at hoved og arme havde plastic over sig.
    Husk at lade spøgelset stå på plastic medens det tørrer ..folder og form kan indtil justere indtil spøgelset tørrer helt. Når det ik at tørre til hyggedagen kan man jo bare lade spøgelset beholde skelettet indenunder.

    Mange plastik spøgelser i indgang til huset..haven eller altankasserne....lav oxo små spøgelser af hvide affaldsposer og grillspyd.. en dejlig billig løsning.
    Af en pose fås 2 spøgleser..klip bunden ud...og siderne op.

    tril evt toiletpapir til kugler( hovedet)tape hovedet til spyddet
    Draper plastic over og bind gavebånd (plastic)om halsen.
    Mal øjne på med permanet marker( vandfast tusch)
    Lim kravl hist og her på plastic. evt de selvlysende..
    Stik spyddet i jorden..
    Voila et blafrende udendørs gespendst..Uden spyd hænges de i træer og buske...

    De kan hænges i loftet og på afskårende grene uden grillspyddene.. man kan selvfølgelig bruge stof til kroppen indendørs i forskellige størrelser..

    Der lød mange forskrækkede lyde sidste år på toilettet hehe ..min søn har fødselsdag sidst i okt..så det var oplagt at pynte med halloween. Lavede oxo en kæmpe stor kors edderkop af hønsenet halm og mos..den holder endnu ..lidt udtørret men ..still going strong
    ..Edderkoppen vil helt sikkert få manges hjerter til at hoppe hvis den står på toilettet eller hænger ned fra et hjørne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •