Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456
Viser resultater 51 til 57 af 57

Emner: terapeutisk arbejde færdigt....

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    enig nette strik... ville også gerne lave "det andet" pepe tæppe til mine gulve. Det var faktisk min plan at starte på eet - har noget "tyndt tovværk" som jeg tænkte at kunne bruge, men jeg kan simpelthen ikke finde opskrift på de dele som Pepe har brugt i tæppet .. eller noget der bare ligner.. øv.. så det må blive noget andet... lavede en hundekurv med 6 tråde på et tidspunkt.. det var rigtig hårdt for arme og hænder og det vil sådan et tæppe givetvis også være .. men ja.. de er herre flotte!

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Øj øj øj Sikke dog et smukt tæppe

  3. #53
    nette strik Gæst

    Hvilket garn/tov

    Citat Oprindeligt indsendt af Hækla Se meddelelser
    enig nette strik... ville også gerne lave "det andet" pepe tæppe til mine gulve. Det var faktisk min plan at starte på eet - har noget "tyndt tovværk" som jeg tænkte at kunne bruge, men jeg kan simpelthen ikke finde opskrift på de dele som Pepe har brugt i tæppet .. eller noget der bare ligner.. øv.. så det må blive noget andet... lavede en hundekurv med 6 tråde på et tidspunkt.. det var rigtig hårdt for arme og hænder og det vil sådan et tæppe givetvis også være .. men ja.. de er herre flotte!
    Du skriver tov kan du beskrive det lidt nærmere, jeg ved endnu ikke hvad jeg vil bruge. kan ikke se noget om hvad den orginale er lavet af. Er der nogen der har en ide.?????????????

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Kan det være hæklet af sejlgarn/knyttegarn? Det kunne godt ligne sådan noget.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    ja - "tovværk" er i min verden sejlgarn :) - det ville også være mit bud.. det er ret slidstærkt.
    jeg har prøvet med papirgarn - det bliver rigtig flot, men er nok ikke godt, hvis man spilder noget på det - mon det så ikke svulmer op! :).. ku' se sjovt ud!.
    spændende.. hvis du finder opskrifter på "pepe krommelurer dele", så vil jeg gerne være med på en "lurer" :)...det er ikke lykkes mig at finde andet en blomsteropskrift og jeg dur ikke til at "hækle ud i det blå og kreere undervejs".. desværre!.

  6. #56
    nette strik Gæst
    Jeg tror jeg kan forstørre billedet og så hækle det efter. kan det være el tråd hun har brugt?

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    el-tråd er en godt alternativ til det meget dyre lædertråd.. godt tænkt.. jeg tror dog al Pepes er i noget uld/naturmateriale, som jeg lige læser hendes hjemmeside, men alt kan vel bruges?.
    kunne være flot i el tråd og helt særligt.. men hårdt for hænderne at hækle i eller??...

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •