Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 57

Emner: terapeutisk arbejde færdigt....

  1. #31
    Elise Gæst
    Flot og god ide....jeg har noget vådliggerlagen på lager - så må jeg alliere mig med en, der hækler blomster :-)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er den flot! Og sikke da et stort arbejde.
    Mvh. Mormal.

  3. #33
    lis ai Gæst
    Den er da godt nok blevet superflot. af for dig.

  4. #34
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af githa Se meddelelser
    Du limer enderne skriver du ....hvad så når måtten skal vaskes ?? kan limen holde til det?
    Det kan godt tåle vask jeg, jeg bruger ofte at lime ting på dukketøj og tasker så det skal kunne tåle og vaskes.

  5. #35
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Flot og god ide....jeg har noget vådliggerlagen på lager - så må jeg alliere mig med en, der hækler blomster :-)
    Ja lad os bare prøve søde og vi gør som vi plejer du har lidt og jeg kan lidt

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    TAK for alle jeres kommentarer. er små-novice her, - men hvor er det skønt at opleve andre, som også kan begejstres over hæklerier !! -

    det med limen er jeg ikke sikker på, at jeg forstår. har brugt tekstil lim til sengetæppe, hvor nogle "aflange blomster" (hæklet i een tråd) skulle påmonteres, men synes det hele bliver lidt stift af det, men i tilfældet med bademåtte kunne det faktisk godt have været brugt... enig!

    opskriften på blomsten er jeg RET sikker på er fundet herinde. skulle jeg lave den igen, ville jeg nok vælge en blomst med 6 blade (min er med 5), for at den fylder mere - og så skal der heller ikke helt så mange til... færre blomster ... færre ender!...

    gad vide hvad jeg nu skal lave?...

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Citat Oprindeligt indsendt af Hækla Se meddelelser
    TAK for alle jeres kommentarer. er små-novice her, - men hvor er det skønt at opleve andre, som også kan begejstres over hæklerier !! -

    det med limen er jeg ikke sikker på, at jeg forstår. har brugt tekstil lim til sengetæppe, hvor nogle "aflange blomster" (hæklet i een tråd) skulle påmonteres, men synes det hele bliver lidt stift af det, men i tilfældet med bademåtte kunne det faktisk godt have været brugt... enig!

    opskriften på blomsten er jeg RET sikker på er fundet herinde. skulle jeg lave den igen, ville jeg nok vælge en blomst med 6 blade (min er med 5), for at den fylder mere - og så skal der heller ikke helt så mange til... færre blomster ... færre ender!...

    gad vide hvad jeg nu skal lave?...

    HA HA.... ... du vil da ikke påstå at du ikke har noget at gå i gang med ..... så er du da godt nok den første her på ROKKEN......
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  8. #38
    Tilmeldingsdato
    13 Jul 2010
    Geografisk sted
    Fyn
    Indlæg
    75
    har "noget garn og nogle tanker".. men syn's ik' li'... som vi siger på Fyn

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    DU må da godt "låne" min to-do mappe
    Den er siden jeg startede på ROKKEN vokset med rekord hast........ Hvis jag skal nå at lave alt det der er i den, skal jeg melde mig ud af ROKKEN "NU" og så hækle i døgndrift til jeg bliver 315år...... eller noget i den retning......
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  10. #40
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    DU må da godt "låne" min to-do mappe
    Den er siden jeg startede på ROKKEN vokset med rekord hast........ Hvis jag skal nå at lave alt det der er i den, skal jeg melde mig ud af ROKKEN "NU" og så hækle i døgndrift til jeg bliver 315år...... eller noget i den retning......
    ÅÅÅÅÅÅÅÅ lad os mødes og blive gamle sammen så vi kan nå det hele for ja listen hos mig er bestemt også vokst med lynets hast, det ville da være fedt at blive 315 år også ha nået det hele

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •