Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 30

Emner: Købt kolonihave

  1. #11
    Anni Gæst
    Tillykke med kolonihaven , den skal i nok blive glade for.....er det sådan i kan overnatte derude ???? der er nemlig ikke noget skønnere end en kolonihave tidlig morgen og sen aften, der er en fred og ro, fuglene synger og det er bare så skønt

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jamen tillykke med slottet, må i få en masse gode timer derude...

    Skulle lige sige, at der mangler noget et par fuglekasser vil ikke værer af vejen siger haven..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Parkie Gæst
    Tillykke med kolonien. hvor ligger den henne.
    Forhåbentlig ikke længere væk end du kan smutte hjem når du mangler rokkeforbindelse



  4. #14
    Anni Gæst
    det kunne jo være supersigne har en bærbar så hunkan holde forbindelsen til rokken

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Tusind tak, alle sammen (og jeg skal PRØVE, ikke at gøre græsplænen rød af næseblod *GGGG*)

    Den hedder Sundsmark, meget næt ved Stark (tidligere hed det Silvan). Hjælper det, at skrive Kløvermarken?

    Har desværre lige haft næseblod her til morges. Så jeg tager det med RO, kan jeg love. Men SLET SLET ikke så slemt, som tidligere.
    supersine669

    carpe diem

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Og JAAAAAAAAA, vi kan og MÅ overnatte i kolonihaven.

    JUBIIIIIII

    Starter i påsken, at sove der.
    supersine669

    carpe diem

  7. #17
    Dorado Gæst
    Tillykke Supersine. Hvor er det dejligt for jer.
    I skal nok få en rigtig dejlig sommer i kolonihaven.
    Du kan nå det endnu, køb læggekartofler og læg dem til spiring, så kan de nok sættes omkring påske. Intet er vel dejligere end hjemmelavede Danske kartofler fra haven. (hvis du altså har plads.)
    Og urter må du da også prøve. Det dufter så dejligt, og kan dyrkes i urtepotter. (især basilikum dufter helt vildt dejligt.)
    Rigtig god fornøjelse med det hele.

  8. #18
    Annie Fryd Gæst
    Tillykke med haven! Er der lagt vand og strøm ind? Da jeg tidigere havde kolonihave var det nemlig uden begge dele, dog havde vi søvand i haverne til at vande (ubegrænset) med. Nu er vi jo nærmest blevet lodsejere istedet for, og jeg må indrømme at jeg nyder at haven er lige udenfor min dør, før krævede det en længere cykletur for at gå i haven!

    Håber I får en rigtig dejlig sommer derude. Det spændende som førsteårsejere, er jo at opdage hvad der pipler frem som året går.

  9. #19
    mutti Gæst
    Tillykke med jeres dejlige hus og have.
    Så glæder vi os til alle de ting der vil komme op ad jorden og frem for alt en rigtig god sommer ...... ikke Jeg elsker sommeren og min have.

  10. #20
    Laurine Gæst
    TILLYKE med haven, Super, det bli'r skønt for jer, jeg har hørt, at vi får en kanonsommer.......så der bli'r noget at nyde......

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •