Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: Pingvin bowling

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hvor er de altså bare blevet gode De skal nok hitte i børnehaven.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    De er simpelthen bare lige i øjet, de pingviner!!
    og Julemor

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    Jeg er nødt til at høre, hvad det er for nogle øjne, som du har brugt?

  4. #24
    lenemormeinild Gæst
    Her kommer lige alle svarene
    keglerne var godt nok nogle vi bare havde liggende i børnehaven men jeg ved fra tidliger at min veninde købte dem i panduro hobby og mon ikke de stadig findes det er da værd at under søge straks:-)

    jeg har brugt rulleøjne som er købt hos creativ hvor man får en pakke med 300 ass for ca 50-50 kr de er i 3 størrelser.

    Og så vil jeg bare sige at da jeg troppede op med en pingvin og viste børnene og fortalte hvad tanken var blev jeg straks spurgt hvornår har du så de andre færdige så vi kan spille ja så kan man lære det ja man kan så hvem har så haft en ren sidde hygge nygge dag med en hel flok børn omkring sig som legede med garn og bare ventede og ventede på jeg fik lavet nr 2 og nr 3 og nr 4 og nr 5 ja nu skal de så lige monteres og de næste 5 skal laves de bliver godt nok mørkeblå men det gør ikke noget siger børnene for så er der drenge pingviner og pige pingviner men desvære får i ikke noget billed idag for jeg har lovet vi laver dem færdig sammen i morgen for de vil gerne vælge øjne og det skal de selvfølgelig have lov til da det jo er dem der skal lege med det, og min erfaring siger at jo mere de er med jo bedre passer de på tingene (af de hjemmelavet som jeg laver sammen med dem) Det er en ren fornøjelse med den respons børn giver samt deres fantastiske glæde ved at få lov til at være med i fremstillingen uanset hvor lidt de kan deltage så føler de at de har været med.

    Men der kommer billeder i morgen.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hi hi hi, jamen, du vidste jo næsten at det ville være deres reaktion: Hvor er resten? Typisk reaktion. Og hvor skønt at du har mulighed for at have børnene med mens du hækler. Og jeg er helt bare lad dem være med så meget det er muligt, for jeg er sikker på at det giver dem blod på tanden til selv at prøve at lave tingene selv
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #26
    lenemormeinild Gæst
    Så blev jeg/vi færdige (mig og ungerne) for søren det har været sjovt at lave og ikke mindst fordi det virkelig er blevet modtaget så posetivt og så er det jo ikke noget man bare lige køber, der har været gang i at få pingvinerne færdige i formiddag også er der blevet spillet hele eftermiddagen Ja så er det fedt at gå på arbejde
    Den første bold blev lavet med en stor vatkugle også havde jeg hæklet uden om, men den var for let.
    Så tog jeg en tennisbold hvor jeg hæklede udenom og den er ikke tung nok så nu vil jeg på mandag prøve at lave en med stofrester og lave den meget fast og lidt større end en tennis bold (det er mest mig der syntes at den skal være tunger og større) ungerne er super glade for den der er men jeg syntes den hopper for megeg frem for at trille.
    Men det er fedt at få nogle forskellige erfaringer og det skal nok ende med at blive godt.

    Varmestue færdig strik 2010 020.jpg Varmestue færdig strik 2010 022.jpg Varmestue færdig strik 2010 046.jpg

    så jeg vil sige tusind tak for linket og kan kun anbefale andre at selv at lave dette sjove spil som bestemt vil blivet modtaget med stor glæde.

  7. #27
    Elise Gæst
    Det er altså bare en supergod ide....og smart at du kan hækle dem på arbejdet - jeg tror børnene får lyst at være kreative på den måde....knus Inge-Lise

  8. #28
    lis ai Gæst
    Tillykke med jeres flotte pingvinhold. De er da bare for seje.

  9. #29
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Tillykke med jeres flotte pingvinhold. De er da bare for seje.
    Tusind Tak Lis det var altså også super sjovt at fremstille dem

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hi hi hi hiiiiiiiiiiii....hvor er det bare fedt at se det i brug de er altså blevet helt fantastiske!!
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •