Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Hæklet bøllehat

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Hæklet bøllehat

    Iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh altså....hvorfor er det lige at jeg ikke kan finde et mønster på en filtet bøllehat, der bare er hæklet i fastmasker?? Alle jeg finder er i stangmasker eller andet...og det vil jeg ikke have nænej.

    Jeg har prøvet at lave en hat efter den opskrift, som ligger her på Rokken, men den blev ikke helt god (det er helt sikkert ikke opskriftens skyld...nok mere min egen)

    Er der nogen, der ligger inde med en god opskrift...det gør heller ikke noget hvis opskriften er engelsk.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Nov 2009
    Geografisk sted
    Horsens
    Indlæg
    97
    På Ravelry kommer der nogle fine bøllehatte frem, hvis du søger under sunhats, men de er ikke filtede.
    Søger du under felted hat, så kommer der nogle fine frem, men om det er sagen, ved jeg ikke.....

    Du kan også bare lære at strikke......http://www.garnstudio.com/lang/dk/vi..._id=19&lang=dk

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Meterk Se meddelelser
    Jamen jamen...der var den jo!!! Takker
    Det var lige ordet "bucket hat" jeg ikke havde søgt på, men "sun hat" "beanie" osv osv...var naturligvis prøvet.

    Og ja, jeg SKAL have lært at strikke på et tidspunkt
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvis den skal filtes, så skal den jo være lavet af uld. Mon der er nogen, der vil gå med en ulden bøllehat en varm sommerdag?

    Jeg tror, jeg har en opskrift på en hæklet bøllehat i en gammel hæklebog. Men jeg leder ikke efter bogen lige nu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Hvis den skal filtes, så skal den jo være lavet af uld. Mon der er nogen, der vil gå med en ulden bøllehat en varm sommerdag?

    Jeg tror, jeg har en opskrift på en hæklet bøllehat i en gammel hæklebog. Men jeg leder ikke efter bogen lige nu.
    Hi hi, nej du har helt ret i at det ikke ville gå en varm sommerdag . Men det er også kun formen på bøllehatten jeg er ude efter. Og det link jeg fik af Meterk er helt PERFEKT så du behøver skam ikke lede Strikkelene
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Feb 2009
    Geografisk sted
    6855 Outrup
    Indlæg
    128
    Knus fra
    Den strikke og hækleglade Morganza

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af ab morganza Se meddelelser
    Hejsa morganza hvor er det sjovt at se det billed af bøllehattene for sådan nogle hæklede jeg som stor pige(for jeg blev konfirmeret) helt uden opskrift og gerne på bestilling. Der blev krereret mange sjove dengang i 70´ernefra mine hænder også gerne med blomster på husker jeg

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg ville lave den i helt almindeligt bomuldsgarn og så lade være med at filte.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af ab morganza Se meddelelser
    Tak, den fandt jeg også da jeg googlede, men den har ikke den helt rigtige form. Men tak Den kan helt sikkert bruges en anden gang.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •