Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Opbevaring af hæklenåle

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der flere der har gode ideer til opbevaring af diverse hjælpemidler...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    kom lige til at tænke på at min mormor hæklede omkring et rundt rør øverst lavede hun en lille strop så det kunne hænges op der anbragte hun hæklenåle og strikke pinde når jeg får tid må jeg lige lave en model .
    vandhunden

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Hvor er i kreative


    Jeg bruger rør til opbevaring af hæklenåle, strømpepinde og lange pinde. Til rundpindene har jeg et A4 ringbind med 1 lomme til hver størrelse pind
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Færøerne
    Indlæg
    285
    jeg har ikke så mange hæklnåle, men dem jeg har har jeg i et metal cigaretui. Den slags, som kun en cigar har været i.
    de venligste hilsener fra
    hulda

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    nu bliver jeg godt nok nød til at gå ud og tømme alt hvad der tømmes kan for at få ituier til mine hæklenåle og strikke pinde. bare en skam at man ikke kan få med rokken.dk logo på det kunne værre så fedt da
    Lev livet vi har det kun til låns.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg har et langt plastik etui, som jeg engang har købt i en garnforretning til lange strikkepinde. Jeg har vist også et rør, jeg kunne bruge til mindre strikkepinde. Ellers vil jeg tro, at paprøret fra en køkkenrulle måske kunne bruges. Hvis man bare lukker det i den ene ende og laver et "låg" i den anden ende.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    nu bliver jeg godt nok nød til at gå ud og tømme alt hvad der tømmes kan for at få ituier til mine hæklenåle og strikke pinde. bare en skam at man ikke kan få med rokken.dk logo på det kunne værre så fedt da
    Det ville være fedt at have sådan noget med rokke logoet på, men vi må vente til der kommer en rig onkel forbi vi kan arve, så skal der nok blive lavet sådan noget.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Nette Gæst
    Jeg lavede for et godt halvt år siden, eller måske lidt mere, dette http://www.rokken3.dk/forum/attachme...4&d=1200861400

    Og det er jeg stadig ret glad for.:-)

    Nette

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Jeg lavede for et godt halvt år siden, eller måske lidt mere, dette http://www.rokken3.dk/forum/attachme...4&d=1200861400

    Og det er jeg stadig ret glad for.:-)

    Nette

    ai nette kan jeg ikke få en opskrift på den? den vil være super smart at have med på arbejdet sammen med min finde nat hue jeg fik af min drillenisse når jeg sider der med min lille kurv med alt mit garn og vind og skæve strikke pinde stikkene ud alle steder. de er så skæve at jeg dårlig nok tør vise dem frem
    Lev livet vi har det kun til låns.

  10. #20
    Nette Gæst
    Jeg har desværre ingen opskrift. Den blev lavet en eftermiddag, hvor jeg var rimelig træt af mit rod i strikkepindene.
    Men kan man bruge en symaskine, er den rimelig nem at tænke sig frem til. :-)

    Nette

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •