Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Hvilket garn til hvad?!?!?

  1. #21
    JanneKis Gæst

    Hæklebøger

    Jeg vil bare lige tilbyde min hjælp.

    Jeg har en del bøger liggende på min pc.

    Send mig en besked eller en mail, så kan jeg sende dem til dig.

    Jeg er også selvlært - og det er der absolut ikke noget skidt ved


    Klø på

    JanneKis

  2. #22
    vhs Gæst
    och här ska jag hänga på.Ni minns kanske att jag fick garn,av ägaren till en garnaffär i Arlöv utan för Malmö.Till de hemlösa,Vad kan jag göra av detta garn?namn-Sirdar super nova.garn-55%acryl,woll 38% . 7% polester.Jag är fruktansvärt osäker på vad man andvänder det till bäst

  3. #23
    marion Gæst
    man kan da sagtens bruge uld til at lave lækre tørklæder af f.eks af oldemorfirkanter og kauni garn er også godt til rigtig mange ting jeg har f.eks. hæklet sådanne en rund cardigan fra drops i kaunien den blev ellers rigtig god.
    har også hæklet en vest rundt i kauni som blev rigtig flot med farveskiftet ;-) bare nogle ideer
    jeg hækler primært i uld da jeg får så ondt i fingrene af at hækle i bomuld men er lige nu igang med at prøve at hækle i lima som er hør og bomuld den er altså bare lækker at lave søde sommertoppe i ;-)

    håber du har fået noget du kan bruge hvis du har brug for nogle af opskriften såsom vesten jeg snakkede om kan du bare skrive en pb til mig så mailer jeg gerne opskriften

    er stor fan af kauni... man kan lave mange sjove ting i det.. :-)

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg bruger da også meget bomuldsgarn både til at strikke af og hækle af. Man kan bare strikke/hækle et eksta langt stykke, lægge det dobbelt og hækle det sammen på de 3 åbne sider bagefter. Så har man en god og tyk grydelap, som man ikke brænder fingrene igennem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •