Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 104

Emner: hæklede og strikkede dyr - legetøj og smykker

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Nu er det godt nok et ældre indlæg så jeg ved ikke om du stadig er interesseret. Jeg har en opskrift på et hæklet egern (ca 30 cm)

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Jeg har et mønster på en hæklet krokodille

  3. #83
    fidi567 Gæst
    Jeg er ny her,er der nogen der ligger inde med en strikkeopskrift til en kanin,ca.35-50cm???? Skal være farmor for første gang,min søn havde en købt kanin"Ninka-Ninus"
    så vil jeg gerne selv strikke en til hans ufødte barn.

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hvor er der mange fine opskrifter men jeg syntes det er MEGET uoverskueligt at finde frem til dem man gerne vil lave. Jeg tænker her på den pige der har hæklet en babyelefant til både dreng og pige.. Den kunne jeg godt tænke mig en opskrift på... Og den lille elefant fra den russiske hjemmeside.. Nu er jeg bare ikke så stærk udi det russiske :-(( Og da jeg er temmelig "ny hækler" kan jeg ikke bare omsætte fra billede til opskrift

    Hihi.. Nu fandt jeg ud af opskriften fra den russiske side er på engelsk - og har lagt den i foretrukne så jeg kan kopiere den ved lejlighed. Tænker det er et arbejde jeg kan ligge med når jeg om 10 dage skal opereres.. Og lave dem til mobil hængere til tøserne ;-))

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    14 Oct 2009
    Geografisk sted
    Århus N
    Indlæg
    9

    Nybegynder i problemer

    Hej hæklefolk

    Jeg er ganske nybegynder indenfor hækling, men er helt vild med det, Nu er jeg bare stødt på et problem som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg er ved at hækle Tullefanten som ses på billedet nedenunder. Jeg har nu hæklet de 4 ben, men forstår ikke hvordan jeg skal sætte dem sammen. Opskriften lyder: "
    Hækl benene sammen to og to (gennem 7 fm) med krebsemasker fra vrangen. Det ene par af benene er forbenene og det andet sæt bagbenene. Hækl 2 rk fm langs 16 fm på bagbenene, og på samme måde langs forbenene. Hækl så for- og bagben sammen med krebsemasker gennem disse 16 m."
    Er der nogen der kan forklare mig det på BEGYNDER niveau?:)
    Mvh. Nybegynderen

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    09 Nov 2009
    Geografisk sted
    Allerød
    Indlæg
    8
    Hej Janneha
    Hvis er der noget med russisk, så tror jeg, at jeg kan hjælpe. Men så vidt jeg kunne sige, de opskrifter på russisk hjemmesiden er skrevet på engesk.
    Mvh,
    Elenaemaske

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Tak Elena...
    Ja de er på englesk. Jeg kunne slet ikke læse dem fra hjemmesiden så jeg har bestilt orignaler.... Og venter spændt på de skal nå min postkasse. Ifølge dem "over-there" har de sendt dem d. 11 nov så de må snart være her...

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    09 Nov 2009
    Geografisk sted
    Allerød
    Indlæg
    8
    Det lyder meget spændende! Håber, at din datter vil blive meget glad for de dyr, som du vil hækle til hende. Jeg er også blevet meget interesseret i de små søde dyr. Så nu prøver jeg at finde ud hvordan man starter.

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Så kom mine USA´ske mønstre. I fine plastik lommer bundet sammen med organza bånd.... Glæder mig til at prøve dem ud...

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Jeg var i byens dyreste bolighus idag, de har også en afdeling med børneting. Der var 2 hæklede ringe der sad ind i hinanden, pris: 95,-
    Så var der et lille hæklet tårn med 5 hæklede ringe i forskellig størrelse, pris: 195,-

    Jeg tror jeg skal se at få lært at hækle;-))
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •