Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 4567891011 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 104

Emner: hæklede og strikkede dyr - legetøj og smykker

  1. #71
    Eaonline Gæst
    Hej Zenkia

    Billedet af elefanten stammer fra min hjemmeside. Jeg hæklede den sidste år efter en opskrift jeg havde fået her fra Rokken af MetteG.

    På hjemmesiden har jeg også skrevet, at "Elefanten er hæklet efter en opskrift, som MetteG fra forummet Rokken har modificeret. Den originale opskrift stammer fra hæftet "Strik til de små" nr 8, fra Løvegarn."

    Men det stod på en anden side, end der hvor du havde fundet billedet. Jeg prøver nemlig altid at henvise tilbage til der hvor jeg har opskrifterne fra, da jeg selv godt kan li sporbarheden, når jeg er inde på andres hjemmesider.

    Mvh Ea

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Pokémon Charizard

    Citat Oprindeligt indsendt af udn Se meddelelser
    jeg fandt lige disse sider, med gratis mønstre på amirugumi.
    http://arminas-aminals.blogspot.com/...og-awards.html
    og www.amilist.blogspot.com
    og en mere http://amigurumigirl.blogspot.com/
    der er en masse dejlige hæklede mini dyr og dukker.
    udn.
    Jeg kom til at vise min nu 9-årige søn billederne af de hæklede pokémon´er (se link´ene herover). Han blev vildt forelsket i mange af dem og ville meget gerne have at jeg gik igang med en Charizard med det samme! Jeg har - selvfølgelig - gang i en masse andre projekter, der skulle gøres færdige, så jeg ville ikke gå igang med det samme.
    Til sidst måtte jeg fortælle den utålmodige og meget bestemte herre at man ikke bare kunne bestille og beordre en gave fra andre. Det tog han til sig, men morgenen efter, på vej ned af trappen og i skole, spurgte han mig så stille: "Mor ... kan man så ikke ønske sig en Charizard i fødselsdagsgave??" Drengen havde fødseldag lidt over en uge efter dette spørgsmål og selvfølgelig fik han den FØR tid


    Knus fra MetteG

    Her er et par billeder:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Charizard

    Prøver lige at vende Charizard rigtig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  4. #74
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er den da også bare sød, jeg kan godt forstå at den unge mand var meget utålmodig. Jeg har en nevø og niece som går meget op i pokemon. Kan du fortælle mig, hvor jeg køber opskriften? Jeg må da lave polemon til dem, er jeg sikker på.

  5. #75
    Mosterkoster Gæst
    Ja undskyld, sådan kan det gå, når man ikke læser indenad. Der er jo opskrifter på hjemmesiderne. Tusinde tak for det.

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    fandt lige opskriften på disse mus på mønsterarkivet de er nemme at lave men hvis garnet er for tyndt er det ikke så let,det kræver lidt øvelse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    held og lykke

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    held og lykke

  8. #78
    Hansen Gæst

    Hækling

    Hej Alle
    Er der nogen der har en hækle opskrift på egern. Egernet skal helst være i str 40-50cm.

    Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

    God sommerferie til alle på Rokken.

    Hilsen Mona

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2009
    Geografisk sted
    8920 Randers NV
    Indlæg
    26

    hæklede mus

    Jeg har opskriften på musene på dansk

    Hilsen Karina.

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Juli! Du skal ikke skrive din e-mail adresse, hvor alle og enhver kan se den. Det kan ende med, at du får en masse grim spam i din indboks.

    Jeg har også et hæklet egern, som jeg engang begyndte på, men aldrig fik færdig. Opskriften kan jeg ikke længere finde, men jeg mener at den var fra enten Hjemmet eller Hendes verden engang i 1980'erne. Egernet er ca. 20 - 25 cm højt, så vidt jeg husker. Jeg har det liggende et eller andet sted - ikke færdig monteret.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •