Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Hæklet bibleske billeder + tømmerarbejde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hæklet bibleske billeder + tømmerarbejde

    Vi kommer jo rundt i forskellige kirke når der er tid til det, jeg har altid øjne for håndarbejde i de kirker, mange gange er der utroligske kniplinger på alterdugen - gulvtæpper der er håndlavet ved alteret og andre gange ser man sådan et billed 4-800.jpg hæklet fadervor.


    Prøv også at se denne dør 1-800.jpgdor2-800.jpg og hvilken lås der var på dendor1-800.jpg, der skulle mere end 1 mand til at komme igennem den, men den gled utrolig let på hængslerne.

    Navnet på kirken uha vi mener det var Bevtoft kirke, men er der en eller anden der kan rette os hvis det er forkert, så vil jeg blive glad.

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Ja i kirker kan man hente mere end bare himmelsk støtte..... der er nogen gange også himmelske ideer og inspiration at hente
    Da jeg så dine billeder, fik jeg lige en ide til en taske den må jeg nok heller skynde mig at få lavet så billederne ikke kun er inde i mit hoved
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så må du love mig at tage nogle billeder og fortælle undervejs, så vi kan følge med herinde, du ved vi er så frygtelige nysgerrige.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Det skal jeg nok
    Jeg var lige i kælderen og finde nogen af de ting frem som jeg skal bruge.

    MEN jeg vil alligevel lige hækle det halstørklæde/hue ting som jeg har gang i til varmestuen, færdig først
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •