Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: gode råd til køb af lille bordvæv

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    gode råd til køb af lille bordvæv

    jeg har set - og er interesseret i et par sammenklappelige bordvæve med vævebredde på ca 35 cm
    de kan købes på http://www.skytten-danmark.dk og det er http://www.gavglimakra.se og www.ashford.co.uk som fremstiller/formidler dem.
    jeg kan ikke finde ud af hvilken af dem jeg skal vælge - dem ene af dem har godt nok kam med ekstra store huller, hvilket jo giver mulighed for ekstra eksperimenter
    er der nogen herinde som kan vejlede mig
    eventuelt se, om den ene er bedre end den anden
    så vil jeg være meget taknemmelig
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vangede
    Indlæg
    8
    Man kan få ekstra kamme til begge væve, så Glimåkra kan også få en 30/10 kam (med stor huller).
    Jeg kender ikke vævene og ved ikke hvad du væver, men umiddelbart ville jeg vælge Emilia-væven (Glimåkra), da man kan sætte to kamme på (så man kan væve kipper)
    Skytten plejer at være flinke, når man ringer til dem; så det kunne du prøve.

    Hilsen
    Sus

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Cherwy Se meddelelser
    Man kan få ekstra kamme til begge væve, så Glimåkra kan også få en 30/10 kam (med stor huller).
    Jeg kender ikke vævene og ved ikke hvad du væver, men umiddelbart ville jeg vælge Emilia-væven (Glimåkra), da man kan sætte to kamme på (så man kan væve kipper)
    Skytten plejer at være flinke, når man ringer til dem; så det kunne du prøve.

    Hilsen
    Sus
    tusind tak for hjælpen - det var lige de råd jeg manglede
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •