Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: HJÆLP til 4d

  1. #1
    bustert Gæst

    HJÆLP til 4d

    jeg har købt 4d suite til min pfaff creative 2.0 men jeg kan simpelhen ikke få det til og virke og jeg er ved og gå ud af mit gode skind :(
    uanset hvad jeg gør siger den at den ikke kan finde donglen og så kommer der en besked op hvor der står unable to access HASP SRM Run-time environment(H0033). er der nogen der kan sige mig hvad jeg skal gøre?
    Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://www.google.dk/search?q=instal...O3HMqlONm-2PEJ

    måske kan du finde noget her du kan bruge, jeg kender ikke programmet.
    Men noget siger mig du muligvis har en fireware blokering eller måske skal have en opdatering til programmet. Men spørg hvor du har købt det hvis du ikke kan finde ud af det

    http://www.pfaff.com/dk/11285.html her er noget fra pfaffs hjemmeside om programmet
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    bustert Gæst
    tusind tak det vil jeg lige prøve og kigge på:) jeg har købt det af en over nettet, men den var i en uåbnet kasse men derfor skulle det jo ikke så gerne fejle noget

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    uh det var værre.
    Man skal ikke købe brugt soft ware med mindre man kender persomen, der sælger.
    Fordi: Når man opdatere sit software, overfører man sine data fra den gamle dongle til den nye.
    Og det vil i princippet sige man kan sælge det gamle uden det dur, man kan som køber ikke se om donglen er overført til en ny.
    Men jeg håber for dig det er computerproblemer og ikke en der har snydt dig.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    bustert Gæst
    men der skulle vel ikke være problemer, når kassen var helt ny og uåbnet?

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •