Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Farvet dukke

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Farvet dukke

    Jeg ved ikke om der allerede bliver lavet dukker til farvede børn på krisecentrene. Men jeg faldt lige over denne søde og enkle dukke, som en farvet dreng eller pige nok vil falde for, fordi de bedre kan identificere sig med sådan én ifht vores almindelige lyserøde dukker:

    http://beansiebabbles.blogspot.com/2...-to-haiti.html

    Lidt længere nede af siden linker hun til den gratis opskrift.

    Det er bare en idé
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Jeg ved ikke om der allerede bliver lavet dukker til farvede børn på krisecentrene. Men jeg faldt lige over denne søde og enkle dukke, som en farvet dreng eller pige nok vil falde for, fordi de bedre kan identificere sig med sådan én ifht vores almindelige lyserøde dukker:

    http://beansiebabbles.blogspot.com/2...-to-haiti.html

    Lidt længere nede af siden linker hun til den gratis opskrift.

    Det er bare en idé
    Altså søde bubbihund
    den er da super sød men for pokker jeg kan ikke sprog så jeg får den jo aldrig lavet og det er jo lige mig at lave sådan noget til krisecenterne også, så hvis jeg skal lave sådanne skønne dukker må du hjælpe mig med en dansk opskrift

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Altså søde bubbihund
    den er da super sød men for pokker jeg kan ikke sprog så jeg får den jo aldrig lavet og det er jo lige mig at lave sådan noget til krisecenterne også, så hvis jeg skal lave sådanne skønne dukker må du hjælpe mig med en dansk opskrift
    Hjælper gerne, men jeg må vist ikke ligge en oversat opskrift herind hvis der er noget med copyright osv. Der må en af administratorene lige fortælle om jeg må. Men der burde ikke være et problem, for den ligger jo frit tilgængeligt her på nettet.

    Ellers må vi lige "tales" ved i en pb
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Jo da, jeg har strikket mange gnomer med mørke, rødlige gullige nuancer i ansigtet og hænderne. Disse havnede da på krisecentrene, så mon ikke de er kommet ned i en lomme hos den rette?
    Sød dukke.
    Strikke Marie

  5. #5
    Thomas' mormor Gæst
    Opskriften må deles i forbindelse med velgørenhed, men ikke til kommercielt
    brug.

    "The author has licensed this page under a Creative Commons License. Some rights reserved" Går man i dette link er der foroven klik til oversættelse både på norsk og svensk + en masse andre sprog.

    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Hjælper gerne, men jeg må vist ikke ligge en oversat opskrift herind hvis der er noget med copyright osv. Der må en af administratorene lige fortælle om jeg må. Men der burde ikke være et problem, for den ligger jo frit tilgængeligt her på nettet.

    Ellers må vi lige "tales" ved i en pb

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    godt, jeg havde slet ikke set at der allerede lå nogle oversættelser. Jeg syntes ellers at jeg havde kigget godt og grundigt på siden. Og dejligt at der allerede bliver lavet farvede dukker
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •